Gloria1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hei! Jeg fikk problemer med PC'n og måtte formatere og bruke oppstarts-DVD fra butikken. Fikk lastet inn alt, men nå vil ikke vifta slutte å gå! Det er prosessorvifta som går uavbrutt (tror jeg.) Strømforsyningsvifta går også, men det skal den vel gjøre? Den er jo nærmest lydløs. Jeg har en HP Pavilion t480.no. Håper noen kan hjelpe meg med å få slutt på bråket fra vifta Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ingen vifter skal gå når pcen er av... Så problemet er at pcen ikkje slår seg av då, eller? Litt vanskeleg å forstå deg syns eg. Lenke til kommentar
Gloria1 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 PC'en er på og det er vifta også, hele tiden. Vifta bruker jo og slå seg av og på ettersom temperaturen varierer. Mine vifter tror at det er veldig varmt i PC'n siden den går for fullt..hele tiden..mens PC'n er på.. Lenke til kommentar
voll Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 PC'en er på og det er vifta også, hele tiden. Vifta bruker jo og slå seg av og på ettersom temperaturen varierer. Mine vifter tror at det er veldig varmt i PC'n siden den går for fullt..hele tiden..mens PC'n er på.. 9439705[/snapback] Du må inn i bios og sjå om du kan få regulert ned farta på cpu vifta Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Eller, så kan du jo kjøpe deg ei viftestyring. EDIT: Det gjeld vel ikkje for CPU-vifta... Endret 6. september 2007 av Arne Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror det er snakk om en laptop? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 HP Pavilion t480 er en stasjonær PC. Lenke til kommentar
Luz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg ville nok latt vifta gå jeg, spesielt hvis det er en CPU vifte. Endret 7. september 2007 av Luz Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du kan jo ikke regne med at CPU vifta skal stoppe opp når du ikke kjører tung last. La den gå du, det er det som er normalt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har du sjekket hvilken vifte som bråker? Kan hende det er skjermkortvifta som går på full guffe. Har skjedd med folk før. Lenke til kommentar
Gloria1 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Alle viftene går. Mulig at jeg har forandret noe i BIOS. Jeg var nemlig en tur innom der tidligere uten helt å vite hva jeg skulle se etter. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Mulig at trådstarter setter pcen i ventemodus i stedet for å skru den av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå