Dhack Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hei! Har et problem med Internetten på PCen min... Den virker fint med en gang... Men når det har gått en stund så slutter internetten i explorer å virke.... Linja er ikke død, for jeg kan spille CSS selv om ikke linja virker... Noen som vet hva det kan være? jeg får heller ikke mozilla til å virke skikkelig heller Hilsen Daniel Endret 6. september 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 OS? Har samme problem, men det kommer opp en koble til sak. Hvis jeg trkker cancel på den, funker det fint igjen. Dette skjer i både iexplorer og firefox Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Windows XP professional... får ikke opp noe sånnt :S slutter bare plutselig å virke etter jeg f.eks spiller CSS en liten stund Det som er rart er at jeg fortsatt kan spille CSS selv om nettet i Iexplorer slutter å virke :S Hadde samme problemet med den forrige PCen min også :S (har helt ny PC nå) Endret 6. september 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Linje har du da? Mulig det er noe med nettet du har da. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Canal Digital.... 6Mb in og 1 ut.... sånn kombinert TV og Internett greie!! Er kun min PC i dette huset som har problemet Har en mistanke at det kan være ruteren, da den gamle PCen min virker helt fint på trådløst! Men rart at jeg da kan spille CSS, men ikke sitte på nettet :S Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bytt om i kablene i ruteren og se. Er den kobla gjennom flere switcher eller rutere? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 har prøvd 2 av de utgangene i ruteren er døde nå xD tror jeg får gå til inkjøp av en ny ruter nå Eller kanskje koble min LAN ruter som hovedruter å legge kabler til den trådløse hehe Så dere tror det er ruteren som er problemet? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Om det verkar i ein port, men ikkje i den andre, så er det vel ganske logisk at det er routeren...? Eller har eg missforstått? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 hmm.. både og.. Problemet er at jeg ikke skjønner hvordan CSS kan virke men ikke i EXplorer Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Og det verkar ikkje sjølv om du skiftar port til ethernet-kabelen? Det kan jo vere at porten som IE brukar vert/er blokkert. Hmm... Brukar ikkje dei fleste vanlege program port 8080? Den plar vel å vere open?! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 hmm... det har jeg ikke tenkt på hva er standard IPen til en ruter igjen? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Start -> Kjør -> "cmd" -> "ipconfig" -> Standard gateway. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå