Thombr86 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ser Elkjøp har 2x 22" Wide på "tilbud" til 1995,- LG & BenQ Noen som vet hvilken som er best? Brukes mest til spilling.. Evt. Andre skjermer som er gode, Har en 21" CRT nå, og vil ikke fire for mye på oppløsningen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I teorien er LG'en bedre, siden den har høyere kontrast. Ellers er dem så godt som like i spesifikasjonene. Anbefaler deg å reise innom elkjøp og prøve begge, og heller velge den du liker best Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Det virker som de har bare BenQ inne, og LG kun fra nett... Men mener jeg så den LG skjermen på Expert, sto å spilte Istid fra en PC, synes jeg så merkbar ghosting på skjermen.... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Selv ville jeg ikke valgt noen av de, de har ikke DVI. Her har du f.eks diverse 20" med samme oppløsning som 22" men med DVI som er ett veldig stort pluss i disse "digitale" dager. Jeg personlig syntes DVI er mye bedre, såpass mye bedre at det forsvarer den lille prisforskjellen. Fargene blir klarere, bildene blir generelt skarpere. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå