Håvard Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk følgende svar fra dem:Salen er delt inn i 2 seksjoner, A og B. A seksjonen er nærmere scenen og har dermed høyere pris enn B seksjonen som er noe lenger unna. Billettservice har gjort en feil i programmeringen, så det har kommet opp rad/sete, selv om all annen informasjon sier unummererte plasser - og billettene faktisk blir merket med unummererte og ikke rad/sete. Denne feilen er rettet opp idag. Det er kun unummererte plasser i begge seksjoner. 9479802[/snapback] Ok. Muligens denne fiksingen posten ikke klarte å skrive ut billettene mine i dag da... Lenke til kommentar
elstok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Sist jeg sjekket er ikke Lillestrøm i Oslo. Det er faktisk litt unna. SKulle ønske de hadde denne konserten i SENTRUM ! Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk følgende svar fra dem:Salen er delt inn i 2 seksjoner, A og B. A seksjonen er nærmere scenen og har dermed høyere pris enn B seksjonen som er noe lenger unna. Billettservice har gjort en feil i programmeringen, så det har kommet opp rad/sete, selv om all annen informasjon sier unummererte plasser - og billettene faktisk blir merket med unummererte og ikke rad/sete. Denne feilen er rettet opp idag. Det er kun unummererte plasser i begge seksjoner. 9479802[/snapback] Ok. Muligens denne fiksingen posten ikke klarte å skrive ut billettene mine i dag da... 9479926[/snapback] Når jeg var på posten på mandag klarte de ikke å skrive ut mine, men de klarte å skrive de ut på Narvesen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bump. Noen som vet om konserten vil dekkes av NRK eller andre kanaler? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Når jeg var på posten på mandag klarte de ikke å skrive ut mine, men de klarte å skrive de ut på Narvesen. 9481066[/snapback] Jeg var på posten den dagen de drev å fiksa systemet, og da klarte de det ikke, men de klarte det dagen etter. Endret 24. september 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gleder meg villt, har billettene allerede. Leste akkurat at Machinae Supremacy skal være med, jeg hoppet i taket!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har billetter! :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sist jeg sjekket er ikke Lillestrøm i Oslo. Det er faktisk litt unna. SKulle ønske de hadde denne konserten i SENTRUM ! Stakkar, 5-10 minutter med tog tar det til lillestrøm, så er det 2 minutter til der konsertten er. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde tenkt å dra, men er ikke nok god score etter min smak, det eneste jeg så som jeg fant interessant var Metal Gear Solid og litt musikk fra Mario Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Denne konmserten er noe av det råeste jeg har vært på i år! Satt med frysninger store deler av tiden! Skal tilbake neste år ja. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg koste meg under konserten, ble veldig fornøyd Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Knall avslutning med Zelda og Final Fantasy. Under Super Mario reiste en voksen fyr seg foran oss, reiste hendene i været og skrek "johoo!". Hehe, tror han ble litt nostalgisk. De spilte også Lemmings-musikken Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det kom ingen artikkel fra Gamer om dette? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dagbladet har en liten film snutt og en liten artikkel http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/27/516404.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg