Gå til innhold

Gigantisk spillkonsert i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffende program. Er jo nesten kun musikk fra konsolltitler. Har ikke noe forhold til noen av titlene nesten ettersom jeg kun har spilt på datamaskiner opp igjennom årene.

Tenk å kunne fått hørt musikk ifra noen av Wing Commander spillene....eller andre C64/Amiga oldies!

Lenke til kommentar
Synes NRK kan sende denne konserten på tv : )

9445493[/snapback]

Ingen dum ide nei! Kringkastingsorkesteret på norges ringkringkastingskanal. For et navn ^^. Da får hele Norge med seg konserten, folk får tatt opp konserten slik at de kan se/høre på den ved senere annledninger, og konserten blir foreviget.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Litt skuffende program. Er jo nesten kun musikk fra konsolltitler. Har ikke noe forhold til noen av titlene nesten ettersom jeg kun har spilt på datamaskiner opp igjennom årene.

Tenk å kunne fått hørt musikk ifra noen av Wing Commander spillene....eller andre C64/Amiga oldies!

Litt enig med deg der, men da er det også godt å vite at man kanskje ikke kan få sett følgende orkester live, men de slipper jo etterhvert en CD.

La meg presentere The C64 Orchestra

Lenke til kommentar

Noen som har funnet et kart over salen? Bestilte billetter i går og fikk på første rad, men er spent på hvor i forhold til scenen det er

Ser mange nevner Zelda her, men det er Final Fantasy som blir uten tvil det beste.

O Ja.. jeg kunne godt tenkt med en Uematsu konsert :0)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Noen som har funnet et kart over salen? Bestilte billetter i går og fikk på første rad, men er spent på hvor i forhold til scenen det er

Ser mange nevner Zelda her, men det er Final Fantasy som blir uten tvil det beste.

O Ja.. jeg kunne godt tenkt med en Uematsu konsert :0)

9450200[/snapback]

Du får søke litt rundt etter the black mages da vet du :). Det er Uematsu-San + prog-rock-bandet hans som spiller FF-sanger!

Lenke til kommentar
As a special treat for European fans PLAY! will feature two medleys of music from Commodore 64 and Commodore Amiga classics, supervised by scene veterans Chris Abbott (BACK IN TIME album series) and Jan Zottmann (IMMORTAL album series).

Dette er kult. Møtte Chris Abbott i London og var på flere Back in Time Live-konserter, kunne vært stilig å høre C64-klassikere med fullt orkester. Har mer forhold til det enn til Nintendo-musikk som jeg ikke hørte før jeg spilte spillene på emulator flere år etterpå. (Men når jeg hørte åpningsmusikken for FF VI angret jeg nesten litt på at jeg ikke hadde SNES når det kom ut...)

Lenke til kommentar

Tenkte å dra dit, men lurer også på hvordan plassene er i forhold til prisen. Ingen som vet noe om det altså? Det står jo forresten også at plassene er unummererte, hvorfor er det i så fall ulik pris i det hele tatt..?

Edit: Fant forsåvidt et kart over varemesselokalene her: http://messe.no/upload/nv/common/pdf/no/hallmap.pdf, men det hjelper vel strengt tatt ikke så mye. :p

Endret av Mythril
Lenke til kommentar

Fikk følgende svar fra dem:

Salen er delt inn i 2 seksjoner, A og B. A seksjonen er nærmere scenen og har dermed høyere pris enn B seksjonen som er noe lenger unna.

Billettservice har gjort en feil i programmeringen, så det har kommet opp rad/sete, selv om all annen informasjon sier unummererte plasser - og billettene faktisk blir merket med unummererte og ikke rad/sete. Denne feilen er rettet opp idag. Det er kun unummererte plasser i begge seksjoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...