Atomics Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Elektroworld 06 betalte jeg 60 kr for i fjor (student) og er sikkert maks 100 for voksne, så hvis du skal ha billett og konsert, så koster det maks 600 kr tenker jeg. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser mange nevner Zelda her, men det er Final Fantasy som blir uten tvil det beste. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt skuffende program. Er jo nesten kun musikk fra konsolltitler. Har ikke noe forhold til noen av titlene nesten ettersom jeg kun har spilt på datamaskiner opp igjennom årene. Tenk å kunne fått hørt musikk ifra noen av Wing Commander spillene....eller andre C64/Amiga oldies! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt skuffende program. Er jo nesten kun musikk fra konsolltitler. Har ikke noe forhold til noen av titlene nesten ettersom jeg kun har spilt på datamaskiner opp igjennom årene. Tenk å kunne fått hørt musikk ifra noen av Wing Commander spillene....eller andre C64/Amiga oldies! 9445142[/snapback] http://youtube.com/watch?v=JVHGy9XEF9I Der har du konsert Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis de spiller Civilization 4 menu themen er dere inn for en treat. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Play? Er ikke dette Video Games Live? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Play? Er ikke dette Video Games Live? 9445413[/snapback] Les artikkelen som denne forumtrådener knyttet opp mot: http://gamer.no/nyhet//gigantisk_norsk_spi...rt_i_host/42984 :-) Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Synes NRK kan sende denne konserten på tv : ) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Play? Er ikke dette Video Games Live? 9445413[/snapback] Filmen jeg linket til er Video Games Live, men det er Play! som kommer til Norge. @Alt-Ctrl: Civ Theme står ikke på programmet Video Games Live versonen er drit kul! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Synes NRK kan sende denne konserten på tv : ) 9445493[/snapback] Ingen dum ide nei! Kringkastingsorkesteret på norges ringkringkastingskanal. For et navn ^^. Da får hele Norge med seg konserten, folk får tatt opp konserten slik at de kan se/høre på den ved senere annledninger, og konserten blir foreviget. Endret 7. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hadde vert fantastisk å få med seg dette her, men det skjer ikkje for min egen del desverre. Bare det å se litt fra dette på youtube er nok til å gi meg gådehud. Bare tene å føle musikken på kroppen ved å faktisk sitte i salen der. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Litt skuffende program. Er jo nesten kun musikk fra konsolltitler. Har ikke noe forhold til noen av titlene nesten ettersom jeg kun har spilt på datamaskiner opp igjennom årene. Tenk å kunne fått hørt musikk ifra noen av Wing Commander spillene....eller andre C64/Amiga oldies! Litt enig med deg der, men da er det også godt å vite at man kanskje ikke kan få sett følgende orkester live, men de slipper jo etterhvert en CD. La meg presentere The C64 Orchestra Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Noen som har funnet et kart over salen? Bestilte billetter i går og fikk på første rad, men er spent på hvor i forhold til scenen det er Ser mange nevner Zelda her, men det er Final Fantasy som blir uten tvil det beste. O Ja.. jeg kunne godt tenkt med en Uematsu konsert :0) Endret 8. september 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Genialt, dette må jeg undersøke nærmere. Vurderer å fly/retur fra Bardufoss kun for denne konserten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som har funnet et kart over salen? Bestilte billetter i går og fikk på første rad, men er spent på hvor i forhold til scenen det er Ser mange nevner Zelda her, men det er Final Fantasy som blir uten tvil det beste. O Ja.. jeg kunne godt tenkt med en Uematsu konsert :0) 9450200[/snapback] Du får søke litt rundt etter the black mages da vet du . Det er Uematsu-San + prog-rock-bandet hans som spiller FF-sanger! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 As a special treat for European fans PLAY! will feature two medleys of music from Commodore 64 and Commodore Amiga classics, supervised by scene veterans Chris Abbott (BACK IN TIME album series) and Jan Zottmann (IMMORTAL album series). Dette er kult. Møtte Chris Abbott i London og var på flere Back in Time Live-konserter, kunne vært stilig å høre C64-klassikere med fullt orkester. Har mer forhold til det enn til Nintendo-musikk som jeg ikke hørte før jeg spilte spillene på emulator flere år etterpå. (Men når jeg hørte åpningsmusikken for FF VI angret jeg nesten litt på at jeg ikke hadde SNES når det kom ut...) Lenke til kommentar
Mythril Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Tenkte å dra dit, men lurer også på hvordan plassene er i forhold til prisen. Ingen som vet noe om det altså? Det står jo forresten også at plassene er unummererte, hvorfor er det i så fall ulik pris i det hele tatt..? Edit: Fant forsåvidt et kart over varemesselokalene her: http://messe.no/upload/nv/common/pdf/no/hallmap.pdf, men det hjelper vel strengt tatt ikke så mye. Endret 10. september 2007 av Mythril Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg har plutselig en billett til overs.. hvis det er noen som er interesserte så er det bare å ta kontakt Billettene jeg har er det nummererte plasser på.. Lenke til kommentar
Mythril Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk følgende svar fra dem: Salen er delt inn i 2 seksjoner, A og B. A seksjonen er nærmere scenen og har dermed høyere pris enn B seksjonen som er noe lenger unna. Billettservice har gjort en feil i programmeringen, så det har kommet opp rad/sete, selv om all annen informasjon sier unummererte plasser - og billettene faktisk blir merket med unummererte og ikke rad/sete. Denne feilen er rettet opp idag. Det er kun unummererte plasser i begge seksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg