TST Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I oktober skal Kringkastingsorkesteret fremføre kjent og kjær spillmusikk for 6000 mennesker i Oslo. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Høres morsomt ut! Kjempebra at det spill begynner og bli litt mer enn bare spill. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror dette vil bli veldig bra. Hvem har vel ikke drømt om å få høre denne musikken live med fult orkester Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dang, jeg bare må se det, litt langt unna men Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Herre min hatt! Har sett teaser-videoen og en rekke videoer på youtube nå og hakan min er omtrent nede på magen nå. Fikk gåsehud av Zelda- og Stormwind-partiet. Jeg bare ber om at denne kommer til Bergen også! Hvis den gjør skal jeg garantert loote lommeboken min for det den er verdt og gå og se denne sinnsyke symfonien. Edit: Videoen på dagbladet er noget bedre da det ikke er en masse kommentarer under teaseren: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/06/511217.html Endret 6. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) håper jeg får med meg noen for å gå på konserten Endret 6. september 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette høres skamtøft ut. Men 6 timer hver vei til og fra Oslo? Argh! Ingen som vet om de skal spille musikk fra Monkey Island, vel? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg skal utvilsomt dra dit. Har ventet på dette lenge nå, og edelig ble det realisert Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette er jo enda et soleklart eksempel på at spill er høykultur og at spillene og spillverdenen, med blant annet alle utviklerne, utgiverne, journalistene og ikke minst alle spillerne....er den nye vinen. Vel, muligens å ta litt hardt i, men synes absolutt at spill generelt fortjener en plass blant eliten når det gjelder kultur og hva man skal definere som kultur. At en del kultursno...ehh.....kulturvitere kanskje vil protestere høylytt, får så være. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Håper denne konserten blir ein suksess i Noreg. Dette kan vere med på å skape enda meir positiv omtale rundt dataspel. Lenke til kommentar
icx Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har muligens tenkt meg på denne.. Men må man ha billett til messen for å se konserten, eller holder det med bare konsertbillett. Er ærlig talt ikke like interessert i hardware lenger.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dit skal jeg hvertfall Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Rått! Her spiller de Halo wbiPo6d_uD0 Tror det er samma gruppa ihvertfall Endret 6. september 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har muligens tenkt meg på denne.. Men må man ha billett til messen for å se konserten, eller holder det med bare konsertbillett. Er ærlig talt ikke like interessert i hardware lenger.. 9439815[/snapback] Nei, konsertbiletten er ikke en del av messebiletten eller motsatt. Så om du skal på messen og vil på konserten må du kjøpe biletter for begge deler og vice verca! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har muligens tenkt meg på denne.. Men må man ha billett til messen for å se konserten, eller holder det med bare konsertbillett. Er ærlig talt ikke like interessert i hardware lenger.. 9439815[/snapback] Nei, konsertbiletten er ikke en del av messebiletten eller motsatt. Så om du skal på messen og vil på konserten må du kjøpe biletter for begge deler og vice verca! 9440444[/snapback] Så du mener jeg må ha en messebillett for å se konserten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Nei... Jeg mener at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Om forklaringen min var noe forvirrende beklager jeg. Men jeg gjentar dermed at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Skal du på messen må du bestille en messebilett. Skal du på symfonien må du bestille en konsertbilett. Endret 6. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nei... Jeg mener at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Om forklaringen min var noe forvirrende beklager jeg. Men jeg gjentar dermed at billettene ikke har noe med hverandre å gjøre. Skal du på messen må du bestille en messebilett. Skal du på symfonien må du bestille en konsertbilett. 9440606[/snapback] Takk. 2 konsertbilletter bestilles fortløpende Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skrev det visst i tråden om selve filmklippet istedet for her... Jeg skal faktisk til Oslo den helgen og innom messa. Håper bare jeg rekker konserten da! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Off, enda en grunn til å flytte til Oslo... Får satse på helgetur da. Lenke til kommentar
omgh4x Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, de spiller på bursdagen min! Skal nok stikke dit om jeg får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg