Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er jo på den amerikanske profilen min! 9441652[/snapback] Men du er jo ikke amerikansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dumt å ringe svensk kundeservice da. 9440766[/snapback] Er du heldig kommer du igjennom til en svenske... Vanligvis må du snakke med noen fra England. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er jo på den amerikanske profilen min! 9441652[/snapback] Vel, bor du i USA så er det jo helt uproblematisk. Har du amerikansk profil og bor i Norge derimot så har du brutt betingelsene. Er ikke verre enn det. Selvfølgelig ser det ut i fra IP-rangene hvor folk kobler seg til fra. Tror du de er helt idioter? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dumt å ringe svensk kundeservice da. 9440766[/snapback] Er du heldig kommer du igjennom til en svenske... Vanligvis må du snakke med noen fra England. 9442561[/snapback] Du lærer ikke engelsk på skolen for ingenting, veit du Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg mener du fikk som fortjent. Ingen vits i evt. ødelegge for andre som har oppnått tilgang på riktig måte. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 MajorNelson har nå postet i sin blogg at disse utestengelsene skyldes brudd på ToU, og ikke har noe sammenheng med CoD4. Har du en amerikansk konto i et annet land er dette et eksempel på et slikt brudd. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Oppdatering: Ingen ble faktisk bannet, men Microsoft ser alvorlig på folks brudd på "Term of use" avtalen. http://www.majornelson.com/archive/2007/09...ns-and-you.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå