Gjest member-63169 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Halla. Kjøpte nettop en dj midi controller som ikke skal funke så bra sammen med logitech webcamera (det stod også i manualen...) Jeg har prøvd Dj controlleren på min kamerat sin pc, og den funker helt fint, den kobles via USB. Tror det skal fungere kun å avinstallere softwaren til camet, sto ikke noe om å koble d ut i maualen. MEN... Hvordan skal jeg kunne avinstallere softwaren når jeg ikke finner avinstalleringsfil til webcameraet! Har prøvd å disable det i enhetsbehandling, har prøvd å gi mappen til softwaren nytt navn, funker ikke, det ligger vel noen filer i system mappen i windows som må slettes. Det er snakk om en berbar acer 5601, køpt i oktober 06. Takker for alle svar. Endret 6. september 2007 av member-63169 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er ikke noe avvinstallering på legg til fjernprogrammer i kontrollpanel heller? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Finner ingenting der. fant ut at jeg må avinstallere driverene i enhetsbehandling på system i kontrollpanel. Men den dritten installerer jo seg selv igjenn siden den er internt koblet via USB! damn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå