Martin.F Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei! Har akkurat lastet ned Sesong 4 av Smallville, men det fulgte ikke med oversikt over episodene som det gjorde på de tre forrige sesongene. Lurer på om noen vet hvor jeg kan finne dette bildet? Tilsvarende bilde av sesong 3: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lastet ned eller kjøpt? Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvis du leser innlegget mitt nøye, finner du vel svaret Endret 6. september 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei! Har akkurat LASTET NED Sesong 4 av Smallville, men det fulgte ikke med oversikt over episodene som det gjorde på de tre forrige sesongene. Lurer på om noen vet hvor jeg kan finne dette bildet? Tilsvarende bilde av sesong 3: 9438135[/snapback] det står lastet ned, men who cares. Prøvd å google? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Her har du oversikt over alle episodene. Endret 6. september 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Googlet for harde livet jeg men finner ikke et bilde som viser oversikten.. finner bare sider hvor man kan se navnet på episodene osv. Endret 6. september 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Cerb89: Den har jeg funnet! Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min Endret 6. september 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Cerb89: Den har jeg funnet! Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min 9438333[/snapback] La meg se... Du vil ha et fint cover til dine nedlastede Smallville episoder? Episoder som også finnes på DVD? Gå å kjøp DVDen i butikken. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kryptonsiter har bilder av alle coverne til alle sesongene. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Cerb89: Den har jeg funnet! Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min 9438333[/snapback] La meg se... Du vil ha et fint cover til dine nedlastede Smallville episoder? Episoder som også finnes på DVD? Gå å kjøp DVDen i butikken. 9439691[/snapback] Skrev ikke her for å diskutere med deg. Har du ikke hjelp å tilby kan du jo like gjerne holde deg unna. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Cerb89: Den har jeg funnet! Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min 9438333[/snapback] La meg se... Du vil ha et fint cover til dine nedlastede Smallville episoder? Episoder som også finnes på DVD? Gå å kjøp DVDen i butikken. 9439691[/snapback] Skrev ikke her for å diskutere med deg. Har du ikke hjelp å tilby kan du jo like gjerne holde deg unna. 9440811[/snapback] Hvis du vil ha orginalcoveret, så strider denne tråden med retningslinjene, og derfor rapporterer jeg den (No hard feelings) Endret 6. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skrev ikke her for å diskutere med deg. Har du ikke hjelp å tilby kan du jo like gjerne holde deg unna. slik ting du spør om er ulovlig, både i henhold til norsk lov og forumreglene. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg