Gå til innhold

Smallville: Episode oversikt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cerb89: Den har jeg funnet! :) Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min ;)

9438333[/snapback]

La meg se... Du vil ha et fint cover til dine nedlastede Smallville episoder? Episoder som også finnes på DVD?

Gå å kjøp DVDen i butikken.

Lenke til kommentar
Cerb89: Den har jeg funnet! :) Men, er så lat, så prøver å finne et tilsvarende bilde som jeg har lagt til i første posten min ;)

9438333[/snapback]

La meg se... Du vil ha et fint cover til dine nedlastede Smallville episoder? Episoder som også finnes på DVD?

9439691[/snapback]

Skrev ikke her for å diskutere med deg. Har du ikke hjelp å tilby kan du jo like gjerne holde deg unna.

Lenke til kommentar

9438333[/snapback]

9439691[/snapback]

Skrev ikke her for å diskutere med deg. Har du ikke hjelp å tilby kan du jo like gjerne holde deg unna.

9440811[/snapback]

Hvis du vil ha orginalcoveret, så strider denne tråden med retningslinjene, og derfor rapporterer jeg den :) (No hard feelings)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...