Gå til innhold

gjennopprette bilde fra minne penn

Anbefalte innlegg

for noen dager siden skulle jeg kopiere 4 bilder over på ei minne penn, når jeg tok den minne penna og satte den i ei annen maskin så fikk jeg ikke åpnet noen av bildene. dvs det ene bildet får je sett "miniatyr bilde" av i windows, men får ikke åpnet det.

noen forslag om ett program je kan "gjennopprette" det bildet? har prøvd windows sin photo behandler, photoshop, paint og vlc..

men disse bildene ble klipt ut fra en maskin og inn på en minnepenn, er det noen program je kan finne de igjen på i den maskinen jeg klipte ut fra??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for noen dager siden skulle jeg kopiere 4 bilder over på ei minne penn, når jeg tok den minne penna og satte den i ei annen maskin så fikk jeg ikke åpnet noen av bildene. dvs det ene bildet får je sett "miniatyr bilde" av i windows, men får ikke åpnet det.

noen forslag om ett program je kan "gjennopprette" det bildet? har prøvd windows sin photo behandler, photoshop, paint og vlc..

men disse bildene ble klipt ut fra en maskin og inn på en minnepenn, er det noen program je kan finne de igjen på i den maskinen jeg klipte ut fra??

9438119[/snapback]

Du kan prøve GetDataBack, men den koster noen kroner!

Lenke til kommentar

9438119[/snapback]

9438173[/snapback]

de har vell en gratis versjon også sikkert, men er det mulighet i det hele tatt og få de igjen ettersom je ikke har de lagret noen sted? som sagt ble de klipt ut fra en datamaskin og lagt over på ei minne penn, der de ble klipt ut igjen til en annen maskin..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

9438119[/snapback]

9438173[/snapback]

de har vell en gratis versjon også sikkert, men er det mulighet i det hele tatt og få de igjen ettersom je ikke har de lagret noen sted? som sagt ble de klipt ut fra en datamaskin og lagt over på ei minne penn, der de ble klipt ut igjen til en annen maskin..

9445342[/snapback]

de burde ligge på minnepenne da, hvis ikke de er skrevet over... hvis du ikke har brukt minnepennen etter du flyttet bildene derifra, så er jeg ganske sikker på at du vil finne dem der!

Lenke til kommentar

Ikke sikkert at man vil kunne redde det på samme måte som en harddisk.

En minnepenn bruker flashminne, motsetning til en harddisk som bruker magnetisme.

Når man formaterer en disk så gjør den ikke mer enn at den later som den er formatert, det kan hende når man formaterer en minnepenn at den faktisk skriver 0 til alle bit'ene i minnet.

Er en stund siden jeg leste igjennom hvordan lagringsmedier fungerer, så jeg skal ikke si noen ting sikkert, men det kan hende.

Uansett, lykke til ;)

Lenke til kommentar
Ikke sikkert at man vil kunne redde det på samme måte som en harddisk.

En minnepenn bruker flashminne, motsetning til en harddisk som bruker magnetisme.

Når man formaterer en disk så gjør den ikke mer enn at den later som den er formatert, det kan hende når man formaterer en minnepenn at den faktisk skriver 0 til alle bit'ene i minnet.

Er en stund siden jeg leste igjennom hvordan lagringsmedier fungerer, så jeg skal ikke si noen ting sikkert, men det kan hende.

Uansett, lykke til ;)

9577594[/snapback]

Men je har bildet på harddisken min, men får ikke åpnet det. je ser bildet i miniatyr bilder, får overført den til mobilen min og sett det der også. men får ikke åpnet og sett hele bildet, har prøvd photoshop, paint osv osv.

har også prøvd en 5-6 jpg repair programmer, men noen av de finner ingen feil og ett retter opp feilen men får alikevell ikke åpnet det.

noen forslag?

Endret av ellipsis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...