Gå til innhold

Leveringstid byggepc (multicom)

Anbefalte innlegg

For 14 dager siden la jeg inn bestilling på Dinside pcen til 10 000 fra multicom. Den er enda ikke sendt men står med status bestilt, men ikke sendt.

Synes dette er dårlig når man har en kampanjepc. For det første bør jo delene da være på lager og man kunne jo også tenke seg at enkelte pc var bygget klar da men vel forventer et visst salg av en kampanjemodell.

Lurer på om tilsvarende leveringstid er vanlig fra de andre nettbuikkene også når man bestiller byggepc. Første gang jeg bestiller ferdig og ikke bygger selv så har lite erfaring med dette.

En annen ting jeg stusser på er at de har belastet mastercard-kortet mitt allerede. Er dette lov? hva om sjappa går konk før de får bygget pcen? Er heller ikke mulig å slette orderen og bestille fra en annen butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ta kontakt med dem ang. leveringstid da. Fint lite vi her på forumet kan hjelpe deg der...

De har ikke tatt betaling enda, men beløpet er blitt reservert. Dersom du avbestiller kommer pengene tilbake igjen. Betviler at multicom går konk med det første, og har uansett ikke noe å si for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...