Gondul Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Får opp en feilmelding hver gang jeg starter Windows Vista. Failed to load control 'SocketXCtl' from socket.ocx. Your version of socket.ocx may be outdated. Har vært å sjekket HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run etter DSS valuer, men finner ikke noe der. Så nå står jeg litt fast så fint om det er noen som har hatt samme problem og funnet en løsning på det. Bruker Win Vistax64 Takker for alle svar. Endret 6. september 2007 av Pcdude Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei, sjekk linken under om den kan hjelpe deg. http://forums.techarena.in/showthread.php?t=742740 Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ja jeg fant også den siden når jeg googlet litt, men fant egentlig ikke noe bra svar. Så jeg endte opp med å kjøre Msconfig og fant ut at det lå en DSS nøkkel i registeret HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. Så dette er sikkert noe eget for 64bit vista versjonen. Problemet er ihvertfall nå fikset så takk for hjelpen Endret 6. september 2007 av Pcdude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå