Velociraptor Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hello ! Jeg har sett litt rundt på skjermkort. Jeg tenge jeg skulle ha et Sapphire skjermkort som også støtter Crossfire. Men jeg må også ha et nytt hovedkort, det støtter SLI. Så, går det ann og kjøre Crossfire med to ATI skjermkort i et SLI / nVidia basert hovedkort ? Takk for svar. Mvh Kim. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ikke om det ikke står i spesifikkasjonene på hovedkortet. Du kan somregel kjøpe ny BIOS fra BIOS produsenten som gir støtte for Crossfire, men fjerner SLI støtten. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Så komplisert er det det blir. :!: Men da leter jeg bare etter et SLI skjermkort eller et hovedkort som støtter Crossfire. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 SLI skjermkort som støtter crossifre? Hvis du ikke har kjøpt noe ennå så gjør det enkelt for deg selv... Enten nVidia skjermkort med SLI hovedkort, eller ATI skjermkort med crossfire hovedkort.... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Som sagt tidligere, du kan ikke kjøre et crossfire oppsett på et SLI kort. Noen spesiell grunn til at du må ha et SLI kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå