pierce007 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Prøver å sette opp nettverksprinter på min trådløse. Printeren er tilkoblet den stasjonære. Begge er installert med Vista, men med forskjellig språk (eng og nor). Skriverdeling og alt det derre er riktig satt opp på stasjonære såvidt jeg vet. Bærbare finner printeren, prøver så å koble seg på, men får da følgende melding: Windows kan ikke koble til skriveren. Kan ikke finne en kjernedrivepakke som kreves av skrivedriverpakken. Noen som har forslag/ideer til hvordan løse dette? Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Prøver å sette opp nettverksprinter på min trådløse. Printeren er tilkoblet den stasjonære.Begge er installert med Vista, men med forskjellig språk (eng og nor). Skriverdeling og alt det derre er riktig satt opp på stasjonære såvidt jeg vet. Bærbare finner printeren, prøver så å koble seg på, men får da følgende melding: Windows kan ikke koble til skriveren. Kan ikke finne en kjernedrivepakke som kreves av skrivedriverpakken. Noen som har forslag/ideer til hvordan løse dette? 9437987[/snapback] Har du innstallert driverene til printeren på begge maskinene ?? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Prøver å sette opp nettverksprinter på min trådløse. Printeren er tilkoblet den stasjonære.Begge er installert med Vista, men med forskjellig språk (eng og nor). Skriverdeling og alt det derre er riktig satt opp på stasjonære såvidt jeg vet. Bærbare finner printeren, prøver så å koble seg på, men får da følgende melding: Windows kan ikke koble til skriveren. Kan ikke finne en kjernedrivepakke som kreves av skrivedriverpakken. Noen som har forslag/ideer til hvordan løse dette? 9437987[/snapback] Har du innstallert driverene til printeren på begge maskinene ?? 9440692[/snapback] det skal være gjort ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå