aynzome Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har en far som snakker om og skaffe seg flat sjerm og da må slev sakt jeg på banen for og prøve og finne en. Noen som vet hva jeg skal se etter når jeg skal finne en? eller har noen og anbefale (pris MAX 6000) ? MVh Torkel Høynes Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sony sine skjermer skal vist være ganske bra... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Flat som i LCD eller flatt billedrør? Samsung 17S får du til under 5k. Lenke til kommentar
aynzome Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Flat som i LCD eller flatt billedrør? Samsung 17S får du til under 5k. Skal jeg være erlig så har ikke jeg peiling på skjermer? hva er best? Lenke til kommentar
Best Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Skal du ha CRT så er Eizo T766 19" det beste valget. Den koster ca 5700. Skal du ha LCD så er valget Samsung 172T 17", merk at 17" lcd har ca samme billedflate som 19" CRT. LCD koster ca. samme som den CRT skjermen, så da er det bare å velge:) CRT er best til spill og avansert billedbehandlig. LCD er lett og liten. passer best til vanlig desktop arbeid. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hercules 17" Prophetview ville vært mitt valg hvis det er LCD du er ute etter. Flatskjerm blir "oftest" brukt om LCD. http://www4.tomshardware.com/display/20020...709/lcd-12.html "So if we rank the monitors we tested today plus the earlier ones, we get Solarism, Philips, Hercules and Iiyama, followed by NEC, Samsung and ViewSonic, with ADI and CTX bringing up the rear." Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hercules 17" Prophetview ville vært mitt valg hvis det er LCD du er ute etter. Flatskjerm blir "oftest" brukt om LCD. http://www4.tomshardware.com/display/20020...709/lcd-12.html "So if we rank the monitors we tested today plus the earlier ones, we get Solarism, Philips, Hercules and Iiyama, followed by NEC, Samsung and ViewSonic, with ADI and CTX bringing up the rear." den testen er gammel,hercules er ikke allverden,eizo og samsung er mye bedre. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hercules er pen å se på, ikke særlig mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå