Thor Håkonsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det blir stadig nye knelerbilder fra denne kanten... Her er ett av en sub-adult Orkidékneler - Pseudocreoboter wahlbergii - med en helt "vanlig" husflue. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Stilig, liker knelerbildene dine. De er såpass bra at jeg føler jeg kan pirke litt: er det mulig å få frem mer detaljer på flua? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kan teste litt mtp detaljer i flua, men har ett par bilder med annen bakgrunn som gir litt mer detaljer i flua, men da er ikke kneleren så fremtredende.. Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Artig bilde, flott positur på insektet. Enig at det kunne vært mer detaljer på flua, men det er bare småpirk. Tenk dere denne skapningen som 20 m høy, som tatt ut av en skrekkfilm ;-) Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Veldig tøff kneler du har, tar du de i bur eller hvordan går du egentlig frem. Sylskarp den sigma macroen der. Skyter du med blits ? Lurer på å kjøpe macro, så fint om du svarer... Veldig stilig bilde og jeg er glad for at sjefen her er så liten som mulig /L Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Veldig tøff kneler du har, tar du de i bur eller hvordan går du egentlig frem. Sylskarp den sigma macroen der. Skyter du med blits ? Lurer på å kjøpe macro, så fint om du svarer... Veldig stilig bilde og jeg er glad for at sjefen her er så liten som mulig /L 9440521[/snapback] Jeg har de forskjellige knelerne i diverse terrarier, men tar de ut når de skal fotograferes. Bildene blir tatt med ekstern trådløs blitz, bruker en Nikon SB-600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå