bokhylle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei! Jeg lurer på hva som blir brukt som billett for å komme inn på LANet. Er det kviteringen fra banken ? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lurer jeg og på ^^, Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Sikkert navn, også viser man frem legitimasjon.. Altså de slår opp ser om navnet finnes, og hvis det gjør det viser du leg.. Endret 9. september 2007 av NeXz Lenke til kommentar
hNy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 i fjor brukte hw-lan (i år the experience) et annet system, det systemet tg bruker osv. men iaff, du får en kvitering på billetten din via det systemet så printer du ut den. der står det navn, nick email osv så må du huske legitimasjon. vanlig legitimasjons-regler: pass/bankkort busskort/skolekort vil jeg tippe ikke holder, vet ikke helt=) men for all del, det kan være en annen måte man viser billetten på, men det er sånn her det pleier å være på store lans. p.s kan hende man slipper å skrive ut kvitteringen, kan hende det er nok med å si nicket ditt å deretter vise leg. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jeg har billetter for flere av kameratene min, hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så man må altså printe ut etter at man har betalt? Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 må betale i morra eller noe? hva er fristen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 må betale i morra eller noe? hva er fristen? 9509240[/snapback] Tror 25 er fristen. Betalte istad jeg. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg begynner å få litt panikk. Jeg har bestilt ni billetter. Må de billettene registreres på noen brukere eller noe? Jeg skal jo ikke ha de ni plassene for meg selv. Jeg bestillte for hele gjengen min for å gjøre seating lettere. Hva skal de andre bruke som bevis for å komme seg inn? Plx halp! :< Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg begynner å få litt panikk. Jeg har bestilt ni billetter. Må de billettene registreres på noen brukere eller noe? Jeg skal jo ikke ha de ni plassene for meg selv. Jeg bestillte for hele gjengen min for å gjøre seating lettere.Hva skal de andre bruke som bevis for å komme seg inn? Plx halp! :< 9589902[/snapback] Det enkle er at du tar deg av hele seatinga, henter billettene, og deler de ut til de respektive personene på the eXperience Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Henter billettene? Det innebærer at jeg MÅ være der før alle andre gjør det ikke? Det medfører komplikasjoner. Lenke til kommentar
Naireks Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes The Experience har vært altfor dårlige til å gi beskjed til sine deltakere om bilettene og hva som er biletter osv. Jeg sitter selv og er litt frustrert over at ikke mere informasjon om biletter er gitt. Dette er noe TheExperience bør ta seg i nakken for. Jeg har i allefall ikke funnet noe mere informasjon det ? Og hva kan brukes som kvittering ? Nettbank screnshot ? eller at det vises som paid på dispono ? Prøv å kom med noen svar som hjelper oss! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har fått en sånn klistrelapp fra banken der det står at 4860,- er betalt. Jeg kjøpte for ni folk. Det er alt for dårlig at det ikke gis noen beskjeder eller noen verdens ting. Hadde PTN blitt brukt ville ingen slike komplikasjoner oppstått. Beklager kynismen min, men hvorfor ble ikke PTN brukt i år? :S Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 de sier at det er fordi det ikke funket slik de ville i fjor, med halve lanet osv, men de skulle ikke ha det i år, så skjønner ikke hvorfor de ikke bruker ptn, se på TG, et av verdens største lan bruker det, da må det være bra Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes dette, rett og slett er helt på trynet. Når ingen annsvarlige engang svarer på dette topicet i tillegg blir jeg rett og slett frustrert. Lenke til kommentar
eirlei Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg synes dette, rett og slett er helt på trynet. Når ingen annsvarlige engang svarer på dette topicet i tillegg blir jeg rett og slett frustrert. 9595866[/snapback] det kmr info etterhvert. ro ned nu:D Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Beklager min fiendtlighet, men jeg vil gjerne at dette skal bli bra. Vil ikke at ting skal gå skeis pga noe så simpelt som billettsystemet. Lenke til kommentar
Digitalsitron Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kiwi-kun. jeg er helt med deg, dette burde være en smal sak for adminsan å svare på? vet de ikke dette så lurer jeg på hvordan de litt mer kompliserte tingene vil gå Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg hiver meg på her.. Det er tross alt 3 dager til lanet starter.. Noen må ta ansvar for alle de som har kjøpt billetter, alle pengene det er snakk om osv. Jeg syns vi har krav på å vite hva som skjer med pengene våre.. Det er jo snakk om noen hundre kroner/person... Finnes det ingen admins for The eXperience her?? Jeg ser nå på huskelista til lanet: Huskeliste for The eXperience 2007. Billettnummeret fra vårt billettsystem. Gyldig legitimasjon (minibankkort, pass, førerkort). På dette tyder det på at et nummer, og leg fungerer som billett... Endret 30. september 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men det jeg tør se på som ganske merkelig da ingen billetter kan registreres til personer. Ihvertfall ikke slik som det ser ut nå. Noen bør gjøre noe. Si noe eller ihvertfall informere oss om hva vi skal gjøre. Tiden begynner å bli knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg