Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Experience: Hva blir brukt som billett for å komme inn?

bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i fjor brukte hw-lan (i år the experience) et annet system, det systemet tg bruker osv. men iaff, du får en kvitering på billetten din via det systemet så printer du ut den. der står det navn, nick email osv så må du huske legitimasjon.

vanlig legitimasjons-regler: pass/bankkort

busskort/skolekort vil jeg tippe ikke holder, vet ikke helt=)

men for all del, det kan være en annen måte man viser billetten på, men det er sånn her det pleier å være på store lans.

p.s

kan hende man slipper å skrive ut kvitteringen, kan hende det er nok med å si nicket ditt å deretter vise leg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg begynner å få litt panikk. Jeg har bestilt ni billetter. Må de billettene registreres på noen brukere eller noe? Jeg skal jo ikke ha de ni plassene for meg selv. Jeg bestillte for hele gjengen min for å gjøre seating lettere.

Hva skal de andre bruke som bevis for å komme seg inn? Plx halp! :<

9589902[/snapback]

Det enkle er at du tar deg av hele seatinga, henter billettene, og deler de ut til de respektive personene på the eXperience ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes The Experience har vært altfor dårlige til å gi beskjed til sine deltakere om bilettene og hva som er biletter osv. Jeg sitter selv og er litt frustrert over at ikke mere informasjon om biletter er gitt. Dette er noe TheExperience bør ta seg i nakken for.

Jeg har i allefall ikke funnet noe mere informasjon det ?

Og hva kan brukes som kvittering ? Nettbank screnshot ?

eller at det vises som paid på dispono ?

Prøv å kom med noen svar som hjelper oss!

Lenke til kommentar

Jeg hiver meg på her..

Det er tross alt 3 dager til lanet starter..

Noen må ta ansvar for alle de som har kjøpt billetter, alle pengene det er snakk om osv.

Jeg syns vi har krav på å vite hva som skjer med pengene våre.. Det er jo snakk om noen hundre kroner/person...

Finnes det ingen admins for The eXperience her??

Jeg ser nå på huskelista til lanet:

Huskeliste for The eXperience 2007.

Billettnummeret fra vårt billettsystem.

Gyldig legitimasjon (minibankkort, pass, førerkort).

På dette tyder det på at et nummer, og leg fungerer som billett...

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...