thrice Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Jeg ser en del lurer på hvilke partier de skal stemme på, og jeg kom over partisammenligningssiden til Aftenposten. Den er lett i bruk, og gir et litt mer utdypende svar i så godt som alle spørsmål ang. politikken til partiet. http://www.aftenposten.no//nyheter/iriks/politikk/sml/ Håper den kommer til nytte Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Poenget er jo at ingen har flertall og må samarbeide fra sak til sak. Dermed blir det litt gi og ta, og dermed så følger partiene ikke sin egen politikk slavisk. Jeg synes det er viktigere å se på hva kjerneverdiene til partiet er, hva de sier i ulike debatter osv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ja, og det er nettopp det man finner ut av ved å lese punktene i partier man er interessert i. Så får man heller stemme taktisk når man ser hvilke partier som evt. må sammarbeide. Akkurat som at det sikkert var en del fra Høyre som stemte AP forrige valg, slik at de kunne få flertallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå