theck1 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ødela min eheim 1048 pumpe, splitter ny. Tok i litt for mye når jeg skulle feste nippelen. Ny på vei i posten. grrr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jobbet på Meny i arbeidsuka. Da skulle jeg sette masse lyspærer ut i hyllene i butikken. Klarte å miste hele esken med lyspærer i gulvet. Ingen oppdaget det og jeg satte bare lyspærene pent på plass i hyllene Skulle også sjekke hvor langt ut jeg kunne dra målebåndet til kompisen min. Fikk det ikke inn igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte meg en ring. Så mista jeg den i bakken og det sa knas Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte meg en ring. Så mista jeg den i bakken og det sa knas 9552349[/snapback] For en skjør ring Hva var den laget av? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Laptopen som jeg alltid bruker... Kasta USB musa i skjermen... Har fortsatt merket... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) var i den tiden roller coaster tycoon kom ut. lånte spillet oss ei veninne av søstra mi, tok cd-en ut av coveret og inn i cd-rom'en og bynte å installere ... 2 *slipemaskinknaselyd*'er senere så var CD-en knust til totusentohundreogfemti biter. var visst en lapp som satt på cda og da den gassa på så gikk den vist til himmelen . da ble jeg 600kr fattigere, 500kr for ny cdrom og 100 for spillet Endret 22. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) 4 DVD brennere og 1 Harddisker har måttet bøte med livet etter at andrull harvært på ferde. Den ene gangen så var det en feil med en molexplugg. (dårlig kontakt eller noe) Og før jeg skjønte hva som var problemet, så hadde den allerede "slukt" alle 3 DVD brennerene (en etter en) som jeg hadde i huset. (som jeg brukte for å feilsøke) Luktet litt svidd, og en hadde til og med et brennmerke på seg etter "hyrdestunden". Den andre gangen var kun min feil, og endte litt værre. Hadde hele dagen drevet å forlenget strømledninger ifra strømforsyning, og hadde ved et uhel klart å koble 12V til 5V inngangen på en molexkontakt. Harddisken bare døde etter litt svidd lukt, mens CD rommen døde i et hyl av flammer, røyk og gnister. :!: (ikke noe stort tap, men allikevel et tap) Endret 22. september 2007 av andrull Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sorry, men det med CDrommen som døde i et hyl av flammer, røyk og gnister var kjempe morsomt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg ødela en steintrapp i en kondemnert skole. Nå høres dette vanskelig ut, men her er ligningen: Ambolt vs. steintrapp = hel ambolt og ruinert steintrapp. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sorry, men det med CDrommen som døde i et hyl av flammer, røyk og gnister var kjempe morsomt 9552545[/snapback] Hehe, ja. Skremte livsskjiten ut av meg i hendingsøyeblikket, men rimelig komisk når jeg tenker tilbake på det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) hah.. minner meg på når jeg satt her med den forige strømforsyninga. satt der å fikla med sikringa som er inni, fordi den hadde gått. kobla inn kontakten og trykte på startknappen på pc-en. *Gnist som fyker* *flammer som blusser litt opp* *røyk* ble veldig redd, henta sløkseapperatet for å slukke.. aldri mer at jeg skal åpne ei strømforsyning . Og en gang når kompisen min hadde fått seg akvarium. Skulle sette på den varme dingsen på siden, slo den på, men det vi ikke visste var at det ikke var vann i det rommet der den stod. Og når vi så det bynte å ryke så tømte vi vann oppi der, men så sprakk glasset og gnistene fauk. Ble ganske redd ja , men når jeg tenkter over det nå så var det rimelig morro egentlig . Endret 22. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 ødla mange spill før gad ikke legge de i cova...hadde rundt 40 ps1 spill og kanskje 15 av de funka på slutten og knekt et ps2 spill forde det var så dårlig Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ett par ruter, møje skolematriell, og ein god del ting eg ikkje vett eg har gjort eingong Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg skulle montere en ny samsung 32" på jobben i dag og mistet den i bakken ... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg skulle montere en ny samsung 32" på jobben i dag og mistet den i bakken ... 9552849[/snapback] på en lørdag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte meg en ring. Så mista jeg den i bakken og det sa knas 9552349[/snapback] For en skjør ring Hva var den laget av? 9552360[/snapback] En dritfin, svart glassring. Var veldig svett fordi det var varmt ute så jeg skulle bare ta den av og vips så sklei den ut av hånda. Er fortsatt litt trist pga. den ringen Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Skal vi se, har hatt et par "fine" opplevelser med skoleLaptoperer:P Første mistet jeg ned min egen når den sto på lading å greide å brekke hovedkortet. Og fant en magnet på skolen en dag å fikk en trang til å sette den på baksiden av skjermen på PC-en til en kompis. Magnet + skjerm = Svart Endret 22. september 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) skjermen blir jo ikke ødelakt blir den? har hatt en magnet foran min gamle CRT, ble bare fargete, men bare slo den av og på igjen så virka det som før. Endret 22. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 CRT skjerm i fysikk-klasserommet + magneter på skrivebordet + ingen lærer for øyeblikket = mange kule farger og effekter på skjermen... Som ikke gikk bort. (tror kanskje det gikk bort etter en stund) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå