Gå til innhold

Klokking av abit siluro gf 4 ti4200

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med skjermkortet mitt... Når jeg satt det inn i den nye pcen min går det ikke ann å klokke det noe i det hele tatt.. det er til og med litt artifacts med default settings!!!! :evil: Og etter litt tid spilling blir det så mye drit på skjermen at det er helt forferdelig!!! noen som har peiling på noe jeg kan gjøre??? har 5 kabinettvifter i tillegg til vifta på gpuen, så det skulle ikke bli for varmt.. burde jeg klage på kortet og heller få et annet?? eller skal jeg ikke gjøre noe???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sannsynligvis Ikke noe galt med kortet....hadde litt problemer i begynnelsen selv..i Bios...sjekk AGP Drive Strengt...jeg måtte kjøre på Max...som på Dette HK er FF....sjekk Cpu Drive Strength har settings her fra 3 til1 hvor 1 er kraftigst...satte denne til 2 kunne klokke kortet mye mere pluss at jeg endeli klarte å FSB klokke prosessorn

:woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
Er sannsynligvis Ikke noe galt med kortet....hadde litt problemer i begynnelsen selv..i Bios...sjekk AGP Drive Strengt...jeg måtte kjøre på Max...som på Dette HK er  FF....sjekk Cpu Drive Strength  har settings her fra 3 til1 hvor 1 er kraftigst...satte denne til 2 kunne klokke kortet mye mere pluss at jeg endeli klarte å FSB klokke prosessorn

:woot:  :woot:  :woot:

finner ikke noe i boisen som heter agp drice strenght eller cpu drive strenght :cry: men har jo annet hk da så det heter kankje noe annet her.. tror nok jeg må klage på kortet ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...