simenist Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hei,.. får ikke start etter at eg skiftet te org sylinder.. har trilt den langt! men e helt dau... falsk luft? syns pakningene er helt greie.. vertfall ytterst.. lekker ikke kjøle væske.. tror d har sluttet å løekke ned i potten og. lurer på om d har noe me tenning å gjøre.....?! Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 1 bruk altid nye bunpakning toppakning 2 den nye slynderen er den brukte? 3 pilen på stemple skal peke mot eksosen 4 er det gnist i pluggen? 5 er forgasseren reine? 6 er det goe kompresjon ? 7 får sykkelen bensin? men svar meg på disse...og prøv å svar ritigt... og finn ut åm sykkelen får bensin og gnist i pluggen prøv med en anen plugg...og ka sykkel er det? Lenke til kommentar
simenist Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 er nye bunnpakninger.. har brukt org sylinder før.. å funket me trim sylinder før eg skiftet no te org igjen. pilen peker mot eksosen.. gnist i pluggen er d. ska sjekke forgasser--- komprosjonen er konge.. sykelen får bensin-- er en peugeot xps 2004 mod.. asså am6 motor Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 reedventilen sjekk den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå