Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Lagde et SummerBoard theme i går, men det irriterer meg at jeg ikke får endra Weather ikoner. Noen som har peiling?

Jeg har brukt noen bilder og ikoner fra andre themes.

 

071811151327.png071811151332.png

 

 

satt og leste litt i tråden.. og fant dette.

 

kan noen forklare meg hvordan man går fram for å lage sjermbilder og ikoner og hvordan man får de inn på ipoden..

Skjermbildet er tatt med Screenshot programmet :)

For å lage themes, må du lage en mappe som inneholder Wallpaper.png og en mappe som heter Icons. Jeg hadde flere pakker med masse forskjellige ikoner som jeg satt sammen når jeg lagde det themet. Jeg brukte bare Photoshop til å endre størrelsen til 60x60. Man kan også småtulle litt sånn som jeg har gjort på disse bildene :)

snap_174550.jpgsnap_223210.jpg

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du larer ikoner som er 60 x 60 pixler og lagrer de som .png logger på ipoden via ftp og velger Library, Summerboard og Themes, velger temaet og legger over ikonene og kaller de for akkurat rett navn. Har du norsk språk på iPoden må Notes ikonet ditt hete Notater. Bakgrunssbildet heter Wallpaper.png både på norsk og engelsk. Lykke til.

 

ok.... :dontgetit: fattet ikke så mye her.. noen som kan linke til en veileder..

Lenke til kommentar
dere som lurte på link til gratis apple store konto:

 

det er linker i denne tråden... husker ikke helt på hvem side, men kikker dere fra s. 50, finner dere den sikkert;) hehe

 

Har bladd igjennom 15stk nå, ikke funnet noe enda :p

Ingen som husker hvordan?

Hva kan jeg søke på for å finne det på google?

Lenke til kommentar
vurderer å kjøpe denne saken. men tenker å bestille på nett i håp om å få den til en billigere penge, da 2,5k ikke er lommerusk for en lærling^^

noen som vet om noen sider med god service, grei leveringstid og lave priser om det lar seg gjøre?

 

Plukk den opp hos digitalimpuls, billigst og da slipper du frakt :)

Lenke til kommentar

Hmm..

 

If you got your touch after January 1st, you should still be within the window of Apple's price protection, meaning Apple's standard policy for this stuff should allow you to update your touch apps and apply for a credit back on the $20 levy. The Apple mothership didn't yet confirm, but multiple customer service agents said those who bought online shouldn't have a problem getting their Jackson back, son (and those who bought in an Apple store should run on over to get a $20 refund). Let us know how it goes for you -- and don't say we didn't warn you, just in case you wind up being stuck with a $20 charge for apps you should never have had to pay for in the first place.

 

Kanskje jeg er heldig da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...