Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagde et SummerBoard theme i går, men det irriterer meg at jeg ikke får endra Weather ikoner. Noen som har peiling?

Jeg har brukt noen bilder og ikoner fra andre themes.

071811151327.png071811151332.png

satt og leste litt i tråden.. og fant dette.

kan noen forklare meg hvordan man går fram for å lage sjermbilder og ikoner og hvordan man får de inn på ipoden..

Lenke til kommentar

Du larer ikoner som er 60 x 60 pixler og lagrer de som .png logger på ipoden via ftp og velger Library, Summerboard og Themes, velger temaet og legger over ikonene og kaller de for akkurat rett navn. Har du norsk språk på iPoden må Notes ikonet ditt hete Notater. Bakgrunssbildet heter Wallpaper.png både på norsk og engelsk. Lykke til.

Lenke til kommentar
Min søster hadde en iPod Touch for ikke så lenge siden. Hun byttet tilbake til sin Classic fordi at hun ble lei av å måtte ta opp touch'en sin av lomma hele tiden for å bytte til den sangen hun ville ha. Av den grunn at det ikke er noen kanpper på tocuh for å bytte sang eller volum, da må man først gå inn på selve displayet og trykke på skjermen med fingrene.

Hun syntes det var mye bedre med slike kanpper som det var på classic.

Noen som ikke lider av dette? For all del, jeg kan ikke så mye om tocuh, men bare henviser til min søsters beskrivelse.

bump!

Lenke til kommentar

Vel,selv lager jeg alltid spillelister på forhånd og da er det ikke noe behov for å ta den opp hele tiden. Men ja,noen knapper for volum og bytte av låt hadde ikke skadet noen, men Apple gjorde det jo med vilje for å holde spilleren så stilren som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg sliter..

Drev og styra med customize før idag, og presterte å gjemme bort både innstillinger og customize-ikonet - Mens Wlan var slått av. Deretter gikk jeg til installer og uinstallerte customize i vagt håp om at det ville fikse problemet, selvsagt skulle jeg ha lest på internett først.

Jeg har nå prøvd å force-restora ipoden min, den gikk tilbake til 1.1.1, jeg jailbreaka, upgrada til 1.1.2, og her går det skeis:

Når jeg skal jailbreake 1.1.2, får jeg beskjed om at ipoden ikke er koblet til og at jeg må ta ut/inn kabelen, evt. restarte maskina, selvsagt har jeg gjort dette 100 ganger nå.

Og etter litt banning med den jævelskapen, bestemte jeg meg for å gå inn i itunes og downgrade til 1.1.1 igjen, men itunes FUNKER IKKE.

Jeg har nå prøvd å reinstallert/slettet/innstallert/restarta itunes og restarta maskina mi et par ganger for mye, og hver gang jeg starter itunes med ipoden, får jeg beskjed om at ipod touch IKKE STØTTES; Det var jo for f. BILDER av ipod touch når jeg INNSTALLERTE Itunes. Hvordan er dette MULIG?

Meget forbannet og fortvilet nå, så om noen har noe bra og konstruktivt svar å komme med, verdsettes det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...