Torstein Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du ha msn på den? Hvis du jailbreaker den ja. Da finns det feks Apollo som er en msn klient. Greit Vurderer sterkt å kjøpe en! Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eller du kan gå inn på www.meebo.com via Safari... Den siden er optimalisert for touch/iPhone... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Apollo støtter også AIM, ICQ og .MAC ! Lenke til kommentar
Toff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet hvordan man får en Hotmail konto på Mail? Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 nytt problem:P ipoden er 1.1.3 og når jeg skal degradere den til 1.1.2 eller 1.1.1 kommer denne feilmeldingen ipod-enheten <ipod> kunne ikke oppdateres. det oppsto et ukjent problem.(1) hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvilken guide følger du? ipodtouchmasters sin er lettest Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 følger denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888063&hl= Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) ehm;p den der er for 112;P Det går ikke ann å gjøre det samme som 112 til 111. sjekk her http://youtube.com/watch?v=YakjwxB3nQU hvis du skal nedgradere fra 113 til 111 Endret 17. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ok prøvde den men når jeg kom til cmd tingen og skrev enterrecovery kommer det sHeLL: no such command ´enterrecovery´ hva har jeg gjort feil nå?? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har folk bare problemer med verson 1.1.3? Eller er det noen som har klart dette smertefritt uten noen som helst problemer? Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lagde et SummerBoard theme i går, men det irriterer meg at jeg ikke får endra Weather ikoner. Noen som har peiling? Jeg har brukt noen bilder og ikoner fra andre themes. satt og leste litt i tråden.. og fant dette. kan noen forklare meg hvordan man går fram for å lage sjermbilder og ikoner og hvordan man får de inn på ipoden.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du larer ikoner som er 60 x 60 pixler og lagrer de som .png logger på ipoden via ftp og velger Library, Summerboard og Themes, velger temaet og legger over ikonene og kaller de for akkurat rett navn. Har du norsk språk på iPoden må Notes ikonet ditt hete Notater. Bakgrunssbildet heter Wallpaper.png både på norsk og engelsk. Lykke til. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Min søster hadde en iPod Touch for ikke så lenge siden. Hun byttet tilbake til sin Classic fordi at hun ble lei av å måtte ta opp touch'en sin av lomma hele tiden for å bytte til den sangen hun ville ha. Av den grunn at det ikke er noen kanpper på tocuh for å bytte sang eller volum, da må man først gå inn på selve displayet og trykke på skjermen med fingrene.Hun syntes det var mye bedre med slike kanpper som det var på classic. Noen som ikke lider av dette? For all del, jeg kan ikke så mye om tocuh, men bare henviser til min søsters beskrivelse. bump! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vel,selv lager jeg alltid spillelister på forhånd og da er det ikke noe behov for å ta den opp hele tiden. Men ja,noen knapper for volum og bytte av låt hadde ikke skadet noen, men Apple gjorde det jo med vilje for å holde spilleren så stilren som overhodet mulig. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) hvis du dobbelklikker på den knappen nederst så for du opp volum bytte sang play/pause men du må fortsatt ta på skjermen. Edit går med tastelås også Endret 17. januar 2008 av espen112 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det var noen her som kom opp med ei bilde hvor det var ørepropper med play, tilbake og neste. Husker ikke helt hvem det er, men det finns faktisk sånne har hatt en selv Endret 17. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
olaman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ok. Jeg sliter.. Drev og styra med customize før idag, og presterte å gjemme bort både innstillinger og customize-ikonet - Mens Wlan var slått av. Deretter gikk jeg til installer og uinstallerte customize i vagt håp om at det ville fikse problemet, selvsagt skulle jeg ha lest på internett først. Jeg har nå prøvd å force-restora ipoden min, den gikk tilbake til 1.1.1, jeg jailbreaka, upgrada til 1.1.2, og her går det skeis: Når jeg skal jailbreake 1.1.2, får jeg beskjed om at ipoden ikke er koblet til og at jeg må ta ut/inn kabelen, evt. restarte maskina, selvsagt har jeg gjort dette 100 ganger nå. Og etter litt banning med den jævelskapen, bestemte jeg meg for å gå inn i itunes og downgrade til 1.1.1 igjen, men itunes FUNKER IKKE. Jeg har nå prøvd å reinstallert/slettet/innstallert/restarta itunes og restarta maskina mi et par ganger for mye, og hver gang jeg starter itunes med ipoden, får jeg beskjed om at ipod touch IKKE STØTTES; Det var jo for f. BILDER av ipod touch når jeg INNSTALLERTE Itunes. Hvordan er dette MULIG? Meget forbannet og fortvilet nå, så om noen har noe bra og konstruktivt svar å komme med, verdsettes det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prøve på en annen maskin? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Elsker iPod Touch Lurer på om jeg skal kjøpe meg iPhone også.. Hvordan er den i forhold til Touch? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Helt lik.. litt tykkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå