Laffe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hmm, nå har det skjedd noe. Jeg får ikke gjenopprette touchen.. får en sånn error feil. Noen som har opplevd det eller vet noe om hvordan man fikser det? får det med 111/2/3 ;p Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den bruker en del strøm, men om et og halvt år tid som jeg sikter til (og et år) så vil det alltid ha kommet noe nytt og bedre. Og min gamle iPod Mini har 15 timer battari tid, mens iPod Touch har 20 timer tror jeg. Altså har det forbedret seg. Og når Touchen brukes til musikk bruker den ikke så mye strøm, det er film som sluker battari, og jeg personlig synes battariet varer en stund når jeg ser mye film på den også... Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den varer vensentlig mindre en 20 timer når man driver og fikler med den... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, det skal jeg si meg enig med, men hvis den hører på musikk på et medium volum holder den en god stund! Men er ikke jeg som har sagt at den varer NØYAKTIG 20 timer, det er det Apple som har sagt... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Åååh, jeg sitter enda å river meg i håret av at Apple skal være så griske å kreve 100kroner for en oppdatering.. Noe jeg personlig syntes er helt latterlig Er ikke bare det at den koster penger, men nå må jeg faktisk ta meg bryet med å opprette en iTunes Store konto, og få lånt meg et bankkort for å få oppdatert. Får jeg ikke Visa før i mars. Snakker om å gjøre ting tungvint. Tenkt at jeg skal betale 2850kroner for et produkt, for så måtte øyeblikkelig betale 100kroner for å få den til siste versjon Endret 16. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Wreshh Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er ikke bare det at den koster penger, men nå må jeg faktisk ta meg bryet med å opprette en iTunes Store konto, og få lånt meg et bankkort for å få oppdatert. Får jeg ikke Visa før i mars. du kan jo lage en konto, med en slags "serial key" det har jeg gjort;D Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gjorde jeg og, funka som smurt, men nå har jeg mistet linken til den guiden jeg fulgte for å få det til. Har du en link, Wreshh? (skal hjelpe en kompis med det samme) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Er ikke bare det at den koster penger, men nå må jeg faktisk ta meg bryet med å opprette en iTunes Store konto, og få lånt meg et bankkort for å få oppdatert. Får jeg ikke Visa før i mars. du kan jo lage en konto, med en slags "serial key" det har jeg gjort;D Link hadde vært flott ja Endret 16. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så du kan laste ned gratis?s Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skjønner ikke bæret av dette FTP Cute Pro greiene. Det eneste jeg vil, er å komme inn i Touch'en på min datamaskin. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå bruker jeg WinSCP, men tipper det er samme prinsippet. Du må skrive inn IP adressenn til iPoden, gå inn på programmet SSH og velge enable. Brukernavn til å logge inn er <root> og passord er <alpine>. Så får du Touchen opp som en vanlig FPT server med alle mappene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åssen finner jeg IP adressa? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du finner IP adressen til iPod ved å gå til Instillinger på iPoden, velg WiFi og trykk på den lille blå pilen på den du er på og der står den. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 går det ann å oppdatere den til 1.1.2 eller må jeg til 1.1.3?? skal jailbreake for en venn Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du kan jo velge i iTunes at den skal oppdatere til 1.1.2, men iTunes vil vel ikke laste ned 1.1.2 tror jeg, så den må du laste ned manuelt fra en annen side tror jeg. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du gi meg en link plzz Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hm, vet ikke om dette er normalt. Men min touch lader seg selv ut. Hvis jeg slår den i sleep/dvale(altså trykker en gang oppå). Og lar den ligge der i 2 dager så er den helt tom neste gang jeg slår på. Slik som nå :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du gi meg en link plzz Les Jailbreak tråden min.... -_- Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du ha msn på den? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan du ha msn på den? Hvis du jailbreaker den ja. Da finns det feks Apollo som er en msn klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå