Åsen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Nytt i iTunes 7.6 iPod touch oppgradering (115 NOK) - Nye programmer: Mail, Kart (Ny utgave), Været, Aksjer, Notater. - Du kan å få frem sangtekster når du dobbeltklikker på coveret når du hører en sag - Du har muligheten til å bla i kapitler når du ser film og forhåndsvise de før du ser filmen - Du kan velge hvilke språk du vil se en film på - Du har mulighet for å få tekstet filmene og velge mellom forskjellige språk. - Webclips. Lagre bokmerker på Home Screen'en. Husker også hvor du har zoomet inn. - Customisable Home Screen. Du kan forrandre Home Screen'en slik du vil. Docken også. Trodde det bare var mail, maps, weather, stocks og notes som kosta penger jeg. Hadde vært digg å hatt alt det andre og, men jeg ikke F**n om jeg betaler for å putte noe innpå en ting jeg allerede har betalt over 2000 kr for. Håper at en eller annen luring fikser sånn at vi kan få alt uten å betale. Endret 16. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har bare prøvd med Gmail (fungerer strålende), men den linken du har skrevet, hvorfor står det Apple i den hvis du har Yahoo Mail? Det virker litt ulogisk for meg (med mindre det er noe som du har lest et sted og må til siden det Apple sitt produkt du sitter opp på.) Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Håper at en eller annen luring fikser sånn at vi kan få alt uten å betale. Det kommer nok om ikke så altfor lenge.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tipper på at det er laget en ny programvare til Pc for å jailbreake v.1.1.2 til 1.1.3 innen mandag neste uke, hvor vi da får alle disse programmene gratis + tilgang til alt Apple vi gi oss! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok. Jeg vil ha PDF filer på Touch'en min. Jeg har installert PDF Viewer på den, men ikke gjort noe mer! Noen som vil forklare meg steg for steg hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skaffe tilgang til touchen gjennom ftp og legge filene inn i PDF mappa Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Første gang må han lage PDF mappen, så bruke den... Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 noen som vet når det kommer en iPodTouch med større lagringskapasitet? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei, det er ingen som vet. Om det hadde kommet så hadde de vel sagt noe om det i mac-konferansen? :S Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 16gb holder jo en stund... Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har problemer med å fylle opp 8gb Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) 16gb holder jo en stund... Jeg skjønner jo helt klart hvorfor folk ønsker seg mer enn 16GB, gjør det i grunn selv. Det er mange som ønsker å ha musikken sin i 320kbps MP3-kvalitet og gjerne lossless format. Og da fylles 16GB temmelig fort For det andre så er jo iPod Touch rettet mot video, wifi og musikk. Skal du legge inn noen video-podcaster, et par filmer, samt ha en del musikk så tar dette for 16GB. Musikk biblioteket mitt i 128kbps MP3 tar ca 12GB (pleier å ha det i 128kbps på iPod, for ikke å sluke hele spilleren, på PC-en har jeg det i lossless), så tar vell en DVD-film kodet for iPod MPEG4 700-800mb. Da forsvinner de 16GB fort Jeg skulle helst hatt minst 32GB før jeg hadde vært "fornøyd" med lagringskapasiteten Endret 16. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mine filmer tar også 700 mb, altså de er like store før jeg konverterer de som etterpå. Jeg har to sesonger med kongen av queens innpå, to tre filmer og noen små videoklipp. Dette tar 10 gb. Og ikke minst, det er ganske mange timer. Så har jo iPod Touch en fin greie som gjør at du kan slette rett fra iPoden (dra fingen fra venstre til høyre på klippet før du klikker deg inn for de som ikke viste det) og dermed kan du enkelt slette episoder etter at du har sett det. Sjelden man ser samme tv episoden to ganger samme dag. Og med 10 gb film har jeg god plass med 5 gb til musikk som også er rimelig mange timer... Så klart, hadde overhodet ikke skadet å solgt en 16 gb som minste og heller hatt 32 som meste, men 16 er greit. Og når den ikke kan brukes som ekstern harddisk uansett så blir ikke den ekstra plassen brukt til filoverflytting... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som vet når vi kan forvente at iPod Touch leveres med v1.1.3 her i landet? Tenkte å stikke innom DigitalImpuls i morgen å plukke opp en, ettersom jeg ikke gidder å vente på iPhone lengre. Men hadde jo vært kjekt om den alt var v1.1.3, nå som Apple skal være så griske å kreve penger for en oppdatering. Jeg tror kombinasjonen iPod Touch + Nokia N95 kanskje er bedre enn iPhone uansett Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har problemer med å fylle opp 8gb samme her.. 200sanger på litt over 1gig(1,4 ellerno), for noen vil det være lite.. men for meg så holder det massevis. Pleier ikke ha noen filmer på den, bare når jeg skal på tur.. så får jeg presset noen par filmer Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Innen et og haltv år (når iPhone virkelig er kommet skikkelig inn på det europeiske markedet) tror jeg den kommer til å komme med alt vi er vant til av mobiler i dag, 32 gb harddisk, gps osv. Gleder meg veldig til sommeren og etter sommeren for å følge utviklingen til iPhone til Europa. Vet ikke hvorti v.1.1.3 kommer til å bli solgt med Touchen her i landet, men tipper når butikkene får levert neste porsjon så er de med, men de kommer vel til å selge ut de med 1.1.2 først.... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ingen mobil har 32 gb harddisk Harddisk på Touch blir nok en stund til vi får se. Grunn? da blir plutselig touchen mye tykkere og tyngere Flashminne er mye raskere enn harddisk. og folk kjøper ikke touch for å få musikk Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mente flash minne, beklager. Hvis du har sett iPhonen er den litt tykkere enn Touchen. Dette er selvfølgelig siden telefonene har mobilnett sender og mottaker og så videre som gjør at den kan brukes som telefon som Touch ikke har, men alikevel, de kommer til å hive mer minne / lagringsstørrelse på neste modell tror jeg... Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ingen mobil har 32 gb harddisk Harddisk på Touch blir nok en stund til vi får se. Grunn? da blir plutselig touchen mye tykkere og tyngere Flashminne er mye raskere enn harddisk. og folk kjøper ikke touch for å få musikk Pluss at touchen bruker nokk strøm som det er... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 og folk kjøper ikke touch for å få musikk Ikke? Jeg kjøper den fordi jeg vil ha den "komplette" iPod. En som har det klart beste grensesnittet, samt er veldig praktisk til filmfremvisning. Men den skal da bli brukt som en MP3-spiller også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå