Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vet ikke om det har blitt nevnt her men, Det jobbes med en divx/xvid spiller for ipod touch: Kunne nå spille mer enn divx/xvid den der da, godt tiltak, men heslig stygg. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gjelder dette for jailbreakete versjoner eller snakker vi om noe Apple lager? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gjelder dette for jailbreakete versjoner eller snakker vi om noe Apple lager?Tviler på at Apple hadde laget noe sånt, de ville heller integrert det i den eksisterende spilleren Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, ja du har vel et godt poeng. Men hvordan har de som lager dette programmet tenkt at vi skal flytte over avi filer? Det tar litt tid å flytte over store filer via FTP, og regner ikke med iTunes akkurat har støtte for dette (eller VET at iTunes ikke støtter avi filer), men for all del, en kjempegod tanke... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer felt på om jeg skal skaffe meg en iPod Touch 16GB nå, eller vente på at iPhone kommer til landet. Er det noen argumenter i Touch sin favør iforhold til iPhone? Hva er egentlig forskjellene på Touch og iPhone? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen som har prøvd å laste ned de nye apps'ene som man kan kjøpe på iTunes for FW 1.1.3? finner ingen knapp jeg kan trykke på for å kjøpe de... Noen som har fått det til? http://www.apple.com/ipodtouch/whatsnew.html Endret 16. januar 2008 av GF - Krypto Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har prøvd å laste ned de nye apps'ene som man kan kjøpe på iTunes for FW 1.1.3? finner ingen knapp jeg kan trykke på for å kjøpe de... Noen som har fått det til? Skulle akuratt til å spør om AKURATT det samme spørsmålet! Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Har 1.1.3 fw på ipoden... Får denne skjermen når jeg trykker på "January Soware Update" i iTunes store... Må jeg ha Mac OSX eller noe??? Endret 16. januar 2008 av GF - Krypto Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer felt på om jeg skal skaffe meg en iPod Touch 16GB nå, eller vente på at iPhone kommer til landet. Er det noen argumenter i Touch sin favør iforhold til iPhone? Hva er egentlig forskjellene på Touch og iPhone? Forskjellene sier vel egentlig seg selv. iPhone er en telefon mens iPod er en mp3 spiller. Men iPhone har også alt som iPod har og omvendt, bortsett fra at iPod Touch mangler funksjoner som gjør at du kan ringe og sende meldinger. Systemene som begge bruker er stort sett de samme, og programmer til iPod Touch fungerer på iPhoen og omvendt. Ble du noe klokere? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har 1.1.3 fw på ipoden... Får denne skjermen når jeg trykker på "January Soware Update" i iTunes store... Må jeg ha Mac OSX eller noe??? Fant det ut! Man må ha iTunes 7.6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer felt på om jeg skal skaffe meg en iPod Touch 16GB nå, eller vente på at iPhone kommer til landet. Er det noen argumenter i Touch sin favør iforhold til iPhone? Hva er egentlig forskjellene på Touch og iPhone? Forskjellene sier vel egentlig seg selv. iPhone er en telefon mens iPod er en mp3 spiller. Men iPhone har også alt som iPod har og omvendt, bortsett fra at iPod Touch mangler funksjoner som gjør at du kan ringe og sende meldinger. Systemene som begge bruker er stort sett de samme, og programmer til iPod Touch fungerer på iPhoen og omvendt. Ble du noe klokere? Da tror jeg at å beholde min N95, og skaffe en Touch til film og musikk er tingen Gidder ikke å vente på iPhone lengre hvert fall Pluss at 16GB er å foretrekke fremfor iPhone med 8Gb Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant det ut! Man må ha iTunes 7.6 Ahhh, takker Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hehe, ja du har vel et godt poeng. Men hvordan har de som lager dette programmet tenkt at vi skal flytte over avi filer? Det tar litt tid å flytte over store filer via FTP, og regner ikke med iTunes akkurat har støtte for dette (eller VET at iTunes ikke støtter avi filer), men for all del, en kjempegod tanke... Det finnes en veldig rask måte å overføre store filer til ipoden. Les den tutorialen her: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=15569 Funker veldig bra for meg. Endret 16. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Til dere som nå har lastet ned nyeste iTunes, er det noe nytt visuelt? Eller noe nytt i det hele tatt bortsett fra iPod Touch apsene? De har jeg allerede. For hvis ikke gidder jeg ikke å stresse med å innstallere iTunes på nytt igjen. Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Nytt i iTunes 7.6 Apple TV - Støtte for den nye versjonen av Apple TV og nye synkroniseringsmuligheter iPod touch oppgradering (115 NOK) - Nye programmer: Mail, Kart (Ny utgave), Været, Aksjer, Notater. - Du kan å få frem sangtekster når du dobbeltklikker på coveret når du hører en sag - Du har muligheten til å bla i kapitler når du ser film og forhåndsvise de før du ser filmen - Du kan velge hvilke språk du vil se en film på - Du har mulighet for å få tekstet filmene og velge mellom forskjellige språk. - Webclips. Lagre bokmerker på Home Screen'en. Husker også hvor du har zoomet inn. - Customisable Home Screen. Du kan forrandre Home Screen'en slik du vil. Docken også. iTunes Store - Du kan låne filmer. Enten i vanlig DVD-kvalitet eller i HD 720p med sourround lyd. (Kun USA) Visuelt - Ingenting. Endret 16. januar 2008 av Toff Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Måtte nevne at kartgreien var oppdatert ja Toff? Hehe. Men, kan man altså velge å legge ved undertekster? Egne undertekstfiler? Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Seff! =P Undertekster kan du legge til ja, men har ikke helt satt meg inn i kordan endå. Tror du må gjøre det under konverteringen av filmfilen. Er jo også et lite tegn på at det kanskje kommer en internasjonal iTunes Movie Rental ting snart! =D ..Siden de har fått nye språk og tekts funksjoner.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er vel, etter det jeg så på MacRumorsLive.com (Live feed fra MacWorld), allerede annonsert at iTunes Movie Rental skal gå ut internasjonalt i løpet av året. Lenke til kommentar
Toff Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja.. Steve Jobs sa det igår. Men, du vet. Apple. Pleier å ta litt tid før vi får ting til det kalde nord. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fortsatt ingen som har hatt problemer med mail appen på en jailbreaket 1.1.2? Får opp samme feilmelding: The user name or password for "imap.apple.mail.yahoo.com" is incorrect. Prøvd en million ganger og med forskjellige yahoo brukere. Any help? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå