chberge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Spill må lastes ned manuelt via PC og så flyttes over via FTP. Nei, ipodtouchmaster bruker ikke iTunes i filmen, det er helt rett. Husker ikke hva han bruker, men jeg bruker WinSCP som fungerer veldig bra. Tror det står skrevet noen steder i denne tråden hvordan du kobler til via WinSCP. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Spill må lastes ned manuelt via PC og så flyttes over via FTP. Nei, ipodtouchmaster bruker ikke iTunes i filmen, det er helt rett. Husker ikke hva han bruker, men jeg bruker WinSCP som fungerer veldig bra. Tror det står skrevet noen steder i denne tråden hvordan du kobler til via WinSCP. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hvis du meneer det er det programmet han bruker for å få filene over på touchen, er det Cute FTP Pro. Tror ikke 1.1.3 har blitt sluppet, det er vel bare offisielt at de skal slippe den, tror jeg. Den er nok offisielt sluppet jo Får melding om den på iTunes nå De slapp den på dagens Keynote. iPod Touch skal nemlig få iPhone programmene (som vi som har jailbreaket har hatt en god stund). Den kom ut på iTunes med en gang det ble annonsert på Keynoten EDIT: Ser nå at disse programmene må betales for faktisk. Rundt hundrelappen for alle sammen Så teit Endret 15. januar 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Takk, då venter jeg en stund med oppdateringen, min v.1.1.2 jailbreaket er helt stabil og fin! Hvordan er det med nye funksjoner i v.1.1.3? Helt likt eller noe nytt og spennende som gjør det verdt å droppe jailbreaken? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke noe nytt som ikke jailbreaket kan. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det noen andre steder man får kjøpt det... powp? ;O Ja : ) Jeg glemte å nevne at jeg kjøpte den fra Apple store. Kom på 318kr tror jeg, inkludert porto er det. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok. Da blir det gode gamle 1.1.2 da... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) så fattig.. betaale 20 dollar for 5 programmer hvis jeg ikke leste feil. Mail, weather, note også 2 andre Endret 15. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Apple mistet meg som kunde i dag. Hvis de ikke gir samme funksjonalitet til alle brukerne sine så har de en gang for alle vist at de hater kundene sine, og spesielt de som kjøper først. Fuck you too, Steve. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Dette er helt sykt dårlig gjort av Apple som firma. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så la vær og å oppdater til v.1.1.3 og bruk 1.1.2 der dere har alle disse funksjonene gratis... Men veldig enig, det er helt idiotisk, og for oss som kjøpte produktet litt tidligere en andre får et annet produkt og til en dyrere pris... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Idiotisk i tanke på at denne enheten koster såpass mye fra før av. Pluss at de oppfordrer jo til Jailbreaking nå. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hva faen er grunnen til dette egentlig. Merker jeg bare blir så jævla sint pga. dette. Vurderer faktisk å ikke kjøpe flere Apple-produkter da Apple ikke tar kunden på alvor. Ihvertfall ikke de som var så dum å bruke 3,300 + AppleCare på en slik enhet. Nei, dette er og blir for dårlig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 en eller annen kommer til å cracke programmer elns? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Kommer nok til å gi ut Firmware uansett, ved siden av iTunes eller noe sånt. Fortsatt irriterende. :@ Lenke til kommentar
aragonjcw Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ikke fungerer den januaroppgraderingen heller. Hvis andre har det problemet, eller har en løsning på det, så si fra:) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok.. Hva skjer her? skjønner ikke hva folk er så sure for.. Hva har skjedd egentlig? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det som har skjedd er at Apple har lansert versjon 1.1.3 hvor det er mulighet for å kunne betale rundt 100 norkse kroner for å få programmene som Mail, Maps og Notes som er gratis til iPhone. Dette gjør at folk føler seg litt lurt, og nå blir de nyeste iPod Touchene levert med disse gratis. Altså de første som kjøpte Touch må betale ekstra for å få muligheter som de nyeste Touchene har... Derfor! Lenke til kommentar
aragonjcw Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg fikk problemer med å innstallere de nye programmene. Og mange andre har hatt samme problem. Har du også det problemet, prøv følgende Kontroller at du har autorisert maskinen (Butikk->Autoriser) Slå av manuell håndtering av musikk og filmer Siste utvei er å gjennopprette opprinnelige innstillinger, skifte navn på ipoden og prøve igjen Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vet ikke om det har blitt nevnt her men, Det jobbes med en divx/xvid spiller for ipod touch: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå