chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan det være at du har fylt partisjonen helt til topps og dermed ikke mulig å innstallere noe? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja en annen ting som er meget galt, er batteri kapasiteten :S:@ I det siste så har jeg mistet mye kapasitet Når jeg har fullladet itouchen og slår den av når jeg legger meg eller når jeg skal et eller annet og deretter slår den på, så viser batteri ikonet, halv batteri, eller mindre like "10/20% blalba left", jeg bare.. WHAT? Hva skjeeer? Vurderer å sende den til Nederland. Sendte jo min 20gb video 2 ganger 1. Batteriet ble bare plutselig varm, følte ut som om den skulle sprenge.. etter det så funket den ikke. 2. fikk en ny ipod, men etter bare 2 dager så klikket den fullstending.. så jeg sendte den ned og etter det så har den funket:D Men den har blitt stjelt nå. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette kan jeg dessverre ikke hjelpe med, men mitt battari går litt fort nedover av og til, men det er nok bare et stort forbruk av film og programmene som bruker skjermen, WiFi og SSH store deler av tiden... Håper du får den til å virke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 oh, det kan jo ikke stemme? Når den er av så kan jo ikke programmer+ bli brukt? men jeje.. finner nokk ut av det Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, men jeg tror ikke den battari måleren er helt stabil på ipoden, for når jeg skrur den av og på igjen har den plutselig mindre enn vanlig, tror det er fordi den ikke alltid er helt oppdatert. Så når du bruker ipoden som bare det og ser at du har mye strøm, og så neste gang du skrur den på hopper den til det som er av battari og du blir overrasket. Tror det er noe sånt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 iPod Touch lades ikke når den er avslått. Simpelt og greit. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 iPod Touch lades ikke når den er avslått.Simpelt og greit. var den rettet mot meg? ifso det visste jeg helt siden fra første stund jeg fikk ipod(første) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Min iPod Mini (ja, den eldre enn nano), ble automatisk skrudd på når jeg koblet den til strøm! Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen hær som kan hjelpe meg med apollo? Jeg prøver og få til msn med apollo men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Username: msn adresse? Server: ???? Port: ???? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Username=mailen din ja eller msn adressa di. Den du bruker til msn;P server port = noo need to type there.. Endret 14. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg skrev inn brukernavn (epost adresse altså) og passord og så bare virket det! Prøvd det? Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det kommer bare "unabel to authenicate: Unable to conect" Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan det være at du har fylt partisjonen helt til topps og dermed ikke mulig å innstallere noe? Nei, jeg har hatt mange flere apps før. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lite spørsmål til Hvordan betaler jeg når jeg kjøper sanger på itunes med ipoden? Får jeg regning i posten eller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du registrerer en konto med bankkortet og betaler rett fra kortet. Blir trukket med en gang og du får en kvittering på mailen din. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Antall apps har vel ikke så mye å si, for hvis du bruker for eksempel PDF viewer og lemper over store pdf filer bruker de plass, men er bare en apps.! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det kommer bare "unabel to authenicate: Unable to conect" Det samme kommer hos meg og Et lite tips er å ikke slå av touchen, den bruker nesten ikke noe batteri når den er i sleep mode. batteri ikonet mitt ser helt likt ut når jeg står opp som det så ut da jeg lå meg. sette ned lysstyrken, slå av SSH og wifi gjør at du får lengre batteritid. Endret 14. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det kommer bare "unabel to authenicate: Unable to conect" Bare plutselig kommer det? I så fall avinnstallerer jeg installer rimelig fort hvis det er sånn at det dukker opp etter en stund! Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du registrerer en konto med bankkortet og betaler rett fra kortet. Blir trukket med en gang og du får en kvittering på mailen din. Jeg er ikke 18 enda. Kan jeg fortsat bruke bank korte mitt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå