Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå virket det plutselig. Bare flyttet over filen på nytt og prøvde. Et nytt spørsmål da, hvis jeg har noen egendefinerte iconer og legger de i mappen icons til temaet, men ikke har ikoner for alt, hva skjer da med de progammene som ikke har fått ikon?

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Hvis du holder inne "tastelås" knapp og "hjem" knapp til applelogoen vises skal den force restores. Men husker ikke om den måtte være koblet til iTunes eller ikke for dette.

Bare plutselig skjedde dette, eller er det noen spesialle programmer du har innstallert i det siste som vi andre må holde oss unna?

Lenke til kommentar
Categorise?

Mener du Customize?

Hvis du ikke mente Categorise, send meg kilde link : D

Mente Categorise. Den kan lage mapper hvor man kan ha ikonene sine. Genialt om man har flere sider med ikoner. Kan man kategorisere. Selv har jeg nå "Apple Apps", "Spill" og "Diverse Programmer".... Genialt... Trenger jeg ikke å stresse med bla'ing lenger :)

Og "Stack" var rimelig fett om den ikke var så buggy :)

Fant den under en eller annen source. Mener den er fra den orginale sourcen til installer så skal finne den under "System":p

Lenke til kommentar

helt enig. Noen burde har skrevet en liste over hva se forskjellige heter. Jeg kan godt skriv den hvis noen forteller meg i hvilken mappe jeg finner stanard ikonene og hjelper til med navn på diverse installer programmer. Skulle lagd et felles theme her. Noen som er med?

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...