chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Når jeg legger inn mine egne bakgrunner på themes, så får jeg de ikke til å virke? Noen som kan forklare enkelt hvordan man gjør det? Endret 10. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fila må heter Wallpaper.jpg/png/etter eller anna. veldig viktig at det er stor W Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nå virket det plutselig. Bare flyttet over filen på nytt og prøvde. Et nytt spørsmål da, hvis jeg har noen egendefinerte iconer og legger de i mappen icons til temaet, men ikke har ikoner for alt, hva skjer da med de progammene som ikke har fått ikon? Endret 10. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) de blir til de ikonene du hadde(om du har bytta de normalet til noen annet) eller så får du de ikonene som fulgte med /når du installerte dem Endret 10. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bra, det var det jeg håpet på. Altså kan jeg bruke de ikonene jeg har laget nye for, og de jeg ikke har laget for blir standard ikoner? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det vet jeg ikke, men du kan jo prøve? EDIT: fikset Endret 10. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis du holder inne "tastelås" knapp og "hjem" knapp til applelogoen vises skal den force restores. Men husker ikke om den måtte være koblet til iTunes eller ikke for dette. Bare plutselig skjedde dette, eller er det noen spesialle programmer du har innstallert i det siste som vi andre må holde oss unna? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Categorise?Mener du Customize? Hvis du ikke mente Categorise, send meg kilde link : D Mente Categorise. Den kan lage mapper hvor man kan ha ikonene sine. Genialt om man har flere sider med ikoner. Kan man kategorisere. Selv har jeg nå "Apple Apps", "Spill" og "Diverse Programmer".... Genialt... Trenger jeg ikke å stresse med bla'ing lenger Og "Stack" var rimelig fett om den ikke var så buggy Fant den under en eller annen source. Mener den er fra den orginale sourcen til installer så skal finne den under "System" Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Finnes det en app som skrur av wlan når man trykker på den? er så kjett å gå inn i settings hver gang. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Programmet services kan skru av og på wifi og noen andre ting som SSH Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan får jeg byttet ikoner på alt av apps? Hater når de ikke virker under navnet f.eks "Weather" Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) helt enig. Noen burde har skrevet en liste over hva se forskjellige heter. Jeg kan godt skriv den hvis noen forteller meg i hvilken mappe jeg finner stanard ikonene og hjelper til med navn på diverse installer programmer. Skulle lagd et felles theme her. Noen som er med? Endret 10. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alt fungerer bra her nå, folkens.. For folk med samme problemet som jeg har hatt (med ikoner som ikke vises osv..): Avinstaller Launcher, og sett på ikonene igjen i Customize. Kan hende at de to programmene ikke funka så bra sammen.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blir gjerne med jeg.. et sånt "Co-op Theme" Av Touch avdelingen på diskusjon.no : D Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra. Var noe i den jeg tenkte på. Vi få starte i morgen. Jeg sender en pm. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jupp Hvis det blit en "hit" kan vi lage en source og legge den på sourcen. Og evt. lage fler Endret 10. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 blir med jeg og. Jeg er ingen ekspert i photoshop bare så dere vet det. Har litt erfaring med å lage themes til windows xp, men det er alt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har sittet å laget iPod Touch/iPhone-temaer i en stund nå, er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) God plan. Flere som vil være med? Kan de som vil være med sende meg en pm med epost ardresse? Endret 11. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå