Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulig å stille inn alarmen på ipod touch til å spille musikk når alarmen går, slik man kunne på tidligere ipoder?

lurte på en ting. alt som ligger inne under install ikonet. er det ikke masse der som er beregnet for iphone? eks isms imms osv?? jeg kan ikke installere og bruke dem på ipod touch vel?

Lenke til kommentar
lurte på en ting. alt som ligger inne under install ikonet. er det ikke masse der som er beregnet for iphone? eks isms imms osv?? jeg kan ikke installere og bruke dem på ipod touch vel?

Disse programmene vil enten ikke fungere eller føkke touchen totalt slik at du må ta en restore i iTunes. Ikke noe poeng å prøve.

Lenke til kommentar

16 mb er vel det som er maks? Det er i hvertfall normal ;) Men lurte på en ting selv om GBA... Den er ikke stabil sant? Min er i hvertfall ikke, og det er irriterende. Så skjønner ikke hvordan det skal gå med Psx emulatoren hvis ikke GBA kjører knirkefritt ;)

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar

Å linke til roms er i mot forum regler siden det er pirat spill. Bruk google.

GBA funker helt fint hos meg, selvom det lagger litt. PSX funker også helt fint, selvom det lagger noe helt sykt. Rippa Crash Bandicoot spillet mitt (det første spillet jeg kjøpte til Playstation, btw) å la det inn på touchen for noen timer siden :D

Tipper at updates som kommer fikser ytelsen litt.

Er mange fine guider på ipodtouchfans om gba og psx.

De er ikke så veldig store.

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...