kloningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Videora iPod Converter er bedre enn xilisoft. Bevist av meg. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det skulle vært et streame program... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Videora iPod Converter er bedre enn xilisoft. Bevist av meg. Fordi at? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den koverter filene ned til en lavere størrelse som er logiskt, fordi oppløsningen på en Toucher mye minde en nden du ser filmen i på PC-en. I xilisoft tar det lengre tid, og filene kan bli opptill 500mb større enn det de var Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nja kanskje. Jeg personlig liker bedre Xilisoft, men for de som da vil konvertere til iPod Touch er Videora iPod Converter det å anbefale for de som kommer og spør om converter for iPod. (Også en fordel siden det er gratis!) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det skulle vært et streame program... Tenker du på streaming av musikk, så ville jeg anbefalt http://www.seeqpod.com/ eller last.fm applikasjonen. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det ikke mulig å stille inn alarmen på ipod touch til å spille musikk når alarmen går, slik man kunne på tidligere ipoder? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det ikke mulig å stille inn alarmen på ipod touch til å spille musikk når alarmen går, slik man kunne på tidligere ipoder? lurte på en ting. alt som ligger inne under install ikonet. er det ikke masse der som er beregnet for iphone? eks isms imms osv?? jeg kan ikke installere og bruke dem på ipod touch vel? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 lurte på en ting. alt som ligger inne under install ikonet. er det ikke masse der som er beregnet for iphone? eks isms imms osv?? jeg kan ikke installere og bruke dem på ipod touch vel? Disse programmene vil enten ikke fungere eller føkke touchen totalt slik at du må ta en restore i iTunes. Ikke noe poeng å prøve. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har prøvd GBA emulatoren? Hva er rom størrelsen på spillene der? Nes spillene er jo små, under 500 kb (gjennomsnitt). Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle til å prøve, men hveit ikke hvorjeg finner ROMs eller hvor jeg skal legge dem... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det var vanskelig å finne de på nettet. Jeg fant et, og det var 16 mb. Lurer på om det er for stort? Eller? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) 16 mb er vel det som er maks? Det er i hvertfall normal Men lurte på en ting selv om GBA... Den er ikke stabil sant? Min er i hvertfall ikke, og det er irriterende. Så skjønner ikke hvordan det skal gå med Psx emulatoren hvis ikke GBA kjører knirkefritt Endret 8. januar 2008 av Don_Reitan Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Aner ikke, har ikke prøvd den. Men den romen jeg la over virket ikke (GBA). Fikk en eller annen feilmelding! Endret 8. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 GBA-emulatoren funker 100% stabilt på min iPhone, så der tror jeg nok heller det er brukerfeil ute og går. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvor stor stor er de? Endret 8. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Å linke til roms er i mot forum regler siden det er pirat spill. Bruk google. GBA funker helt fint hos meg, selvom det lagger litt. PSX funker også helt fint, selvom det lagger noe helt sykt. Rippa Crash Bandicoot spillet mitt (det første spillet jeg kjøpte til Playstation, btw) å la det inn på touchen for noen timer siden Tipper at updates som kommer fikser ytelsen litt. Er mange fine guider på ipodtouchfans om gba og psx. De er ikke så veldig store. Endret 8. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, fant det ut, så jeg redigerte innlegget. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Man merker at GBA ikke kjører 100%. Lyden lagger litt, men er ikke så veldig gale Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I den appsen som heter "Books" laster man jo ned bøker via innstaller, men hvor blir de lagret på iPoden og hvilket format? Kan man legge inn egne textdokumenter der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå