chberge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du finner preps'a in nei iPhone apps mappen -_-Det som menes med at du må ha en iPhone er på grunn at det er ulovlig stjelte programmer fra iPhone, så om du eier en iPhone er det på en måte ikke ulovlig, for da har du "betalt" for varen Ja fant det, tenkte det var en egen prep greie som fungerte på alle, så leitet på P for preps. Men i alle fall, så de funker, er bare ulovlig? Er ikke egentlig det å jailbreake ulovlig? Eller er det lovlig det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan noen gi meg en letter link for å laste ned Iphysic?den fyren ipodtouchmaster klarte jeg ike helt forstå meg på.. Hvis du leste hva Tho-Mas sa, bør du ha skjønt hva han mente. PS.Jeg hater folk som ikke leser Movie description på youtube Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 I dag fikk jeg en beskjed på Touchen min hvor det stod "Advarsel! Lite plass igjen på disken. Vennligst slett noen filer." Jeg husker ikke om det var akkuratt det som stod der, men det var noe sånt. Jeg har jo ikke engang brukt èn GB på iPoden engang! Jeg fikk beskjeden når jeg lastet ned et lite spill, og jeg har fått beskjeden flere ganger nå. iPoden er Jailbreaket om det skulle ha noe å si... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk samme melding i dag. Jeg leste noe på nettet om at det er to partisjoner på iPoden, en på 300mb og en på resten av plassen. Hvis jeg har forstått det rett innstalleres alle programmer på den minste partisjonen, og dermed spiller det ingen rolle hvor mye ledig plass du har på den andre. Men jeg tror det skal finnes noen måte for å legge programmer over på den andre, men det er jeg usikker på. Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du har ifon sourcen (install.ifon.no), så sier de på hjemmesiden sin (http://ifon.no/) at de har et script som flytter over dette. Har ikke sjekket selv etter dette, men det er vel bare å teste Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som har prøvd dette og kan bekrefte at det fungerer på iPod Touch? Hva skjer hvis du bruker opp de 300 mb forresten? Får du opp melding om fult og ikke kan legge til, eller legger den til på andre partisjonen av seg selv? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For å få mere plass: legg til http://sleepers.net/iphonerepo i sources. refresh sources. gå til install -> utilities -> installer BossTool. Inne i BossTool programmet velg free disk space -> relocate apps. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og dette virker helt fint? Ingen problemer med det? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg personlig har bare ignorert denne meldingen. Ingen problemer har oppstått. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, regner med det kommer en melding når det er helt fult, så får jeg ta det opp igjen da! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og dette virker helt fint? Ingen problemer med det? Har ikke hatt noen problemer enda. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Selv ville ikke jeg prøvd engang, for det første så skal det en del til for å fylle opp 300mb med apps på noen få kb. For det andre så vil jeg ikke risikere å messe opp partisjonerings systemet på Touchen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Min partisjon for programmer osv er snart full.. Hvordan det har gått for seg vet ikke jeg, men hver gang jeg innstallerer noe får jeg opp den meldinga.. Tror ikke at det fucker opp noe akkurat. Skal prøve det selv nå Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva var pwn og brukenavnet for å logge seg in igjen(ftp) ? var noe med root? btw: Hvilken theme er det som tilater ellersom viser bildet på venstre side( Liten firkant hvor man kan ha bilde av seg selv ) EDIIIIIIT: Hvor er det jeg finner dock application Endret 6. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 tror brukernavn er root og passord alpine Tror brukernavn er root og passord alpine. Jeg forstår heller ikke hvordan 300mb blir spist opp av småprogrammer, men det er jo bare å trykke avslå og fortsette! Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Operativsystemet til touchen er også lagret på den partisjonen. Om jeg husker riktig så tar det 220mb eller 270mb. Altså, du har plass til 80mb el. 30mb programmer. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 I iTunes der det står annet når du har oversikt over plassforbruket på iPoden, hva er egentlig annet? Kontakter osv? Eller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det må jo være de app.. som er da "annet" Endret 6. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) ^^ What he said. Det er apps som tar opp "annet" Liten plass meldingen får du sikkert fordi Touchen er ikke beregnet til å ha mer enn operativsystemet på den partisjonen, så den tror automatisk at det er lite plass igjen... Endret 6. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 OK. Takk for raske svar! Men er det noen som har noen gode Sourcer å anbefale? Eller programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå