Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så man legger til sourcer på iPoden i Innstaller Sources, og dermed tilgang til flere programmer?

 

Etter å ha lagt til den du sa, fikk jeg to nye mapper i innstall, nemlig iPhone 1.1.1. og 1.1.2. Fungerer disse på iPod Touch og? Samme hvilken versjon jeg velger, jeg har v.1.1.2?

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Hvis du har 1.1.2 , ruker du 1.1.2 mappen.

ja de fungerer på iPod Touch.

Husk installler "preps" før du installerer andre ting. f.eks, installer Apple mobile mail preps før du installerer apple mobile mail :D

For å få hotmail/live.no addresser på Mobile mailen, søker du på google: Hotmail on iphone

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Hvis du har 1.1.2 , ruker du 1.1.2 mappen.

ja de fungerer på iPod Touch.

Husk installler "preps" før du installerer andre ting. f.eks, installer Apple mobile mail preps før du installerer apple mobile mail :D

For å få hotmail/live.no addresser på Mobile mailen, søker du på google: Hotmail on iphone

 

slik jeg har skjønt det så vil jeg bruke itpuch til andre ting enn musikk må jeg jailbreake den=? hvis jeg vil kunne bruke den til å motta email via wlan må jeg jailbreake og installere et mail program til ipod itouch? hvor finner jeg programmer til apple ipod touch som er jailbreaket???? begynner gå i surr for meg når folk skriver ting og tang her som ser ut som en iphone.

Lenke til kommentar
Og hvor finner jeg Preps?

 

Står på iPhone Aps 1.1.2 på info: WARNING: Only download and install if you own an iPhone!

 

Du finner preps'a in nei iPhone apps mappen -_-

Det som menes med at du må ha en iPhone er på grunn at det er ulovlig stjelte programmer fra iPhone, så om du eier en iPhone er det på en måte ikke ulovlig, for da har du "betalt" for varen

Lenke til kommentar

Har et lite problem med mail app'en. Har fulgt guiden på youtube med å laste ned preps osv. Men når jeg skal logge på mail (Yahoo!) så kommer denne feilmeldingen: "The user name or password for "imap.apple.mail.yahoo.com" is incorrect." Skjønte fint lite av det, og mailen min er ikke: imap.apple.mail.yahoo.com. Noen med hjelp/erfaringer?

Edit: iPhysic source: http://iphone.r4m0n.net/repos

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...