Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo postet video og linker av hvordan man åpner iPod touch. Selvfølgelig er det bra med informasjon om hvordan man gjør andre ting, men det forvirrer folk når det skal være to tråder. Jeg krediterer selvfølgelig folk som gidder å skrive guider til noe.

Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg om itouch kan bruke samme lader og usb som apple ipod nano 4 gb?

Den funker utmerket :)

 

Faktisk bedre enn den til Touch'en.

 

ok... så min itouch er kjøpt i usa. men har bare usb lader som følger med. kan jeg da kjøpe en vanlig stikk kontakt lader til ipod nano og bruke den på itouch'en kjøpt i usa?

Lenke til kommentar
Ey! Min bakside, for å vise lasergraveringen :)

 

Det tror jeg ja. For hvis det er USB lader, så tror jeg ikke Watt'en eller Volt'en er noe annerledes i den.

 

"Can't Touch This"

 

.... Utifra stripene på baksiden... Obviously you can...

Jaja, en ting til 2500 må brukes vettu! Nei, det er bare bieffektene av å la den ligge på forskjellige underlag det der. Også lomme.

 

Forsiden er plettfri da :)

Lenke til kommentar
Jaja, en ting til 2500 må brukes vettu! Nei, det er bare bieffektene av å la den ligge på forskjellige underlag det der. Også lomme.

 

Forsiden er plettfri da :)

 

Skal ikke si at min ser no penere ut på baksiden ;) Men fremsiden skal en god del til for å få drept da.... Den er jo nesten skuddsikker.

Lenke til kommentar

Har en sånn kondom på en iPhone her og den er helt forferdelig (men dette er min mening da). Jeg bruker selv en form for plastfilm som de bruker på helikopter-blader. :p Som var spesialkuttet for iPod Touch.

 

Det i sammen med en Incipio Orion for iPod Touch. Fungerer knall :thumbup:

 

2770.jpg

Lenke til kommentar
Tviler på at det er noe særlig "verdt"...

250,- for en sokk? Litt dyrt?

er vel mer for den "stilfulle"

Kunne jo hatt den i en vanlig sokk, men det ville ikke vært like kult.

 

Det jeg lurer på er om hvordan den er, veldig dårlig? Er den stram og strekkes om spilleren?

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

De samme sokkene selges jo til latterlig lav pris på ebay da....

 

http://search.ebay.com/search/search.dll?f...&category0=

 

Fra $0,01 og oppover.... Og en sokk er en sokk (ikke kom med noen kvalitetsforskjell for guds skyld :p Man får 6 av de :p)

 

Men har vært borti de fra Apple. De er veldig strekkbare og strammer greit over en iPod. Tror kanskje de kan bli veldig strukket av iPod Touch, men det vil nok få plass :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...