Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan får dere filmer inn på ipoden??

 

vet ikke hvordan og må de være i et spesielt format??

 

TRENGER HJELP FORT!!!! :p

 

[LØST]Edit:enda et spørsmål nå har youtube videone begynt å få rare farger når jeg spiller de

er det noe program jeg må avinstalere??[LØST]

 

bare så dere vet det det skrittteller programmet gjorde så det ble rare farger på youtube videone

Endret av espen112
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått webradio til å funke på ipod touch? Har modda min men kommer ikke noe lenger med webradio. Er litt trist for da hadde denne boksen virkelig blitt brukelig til noe :D

Har du prøvd iRadio? (under Multimedia i Installer)

 

Jada den har jeg testet, men får det ikke til å virke. Mulig jeg gjør noe feil

Lenke til kommentar

Skjer med farlig iPod Touch og iPhone :hm:

 

Hadde iPhone på lading i pcen, så lå iPod Touchen ved siden av, så sku jeg plukke opp iPhone og så ga iPod Touch'en meg støt når jeg såvidt kom borti den :( Gjør vondt i hånda enda :S

 

*saksøke Apple*

 

EDIT: Er forsåvidt ikke første gang iPod Touch'en gir meg støt. Satt med den i hånda en gang og kom borti kontakten i bunn (og nei, ingen svette nerdehender denne gang), og så fikk jeg meg en karamell, iPoden skrudde seg av og så på igjen. Fungert strålende har den etterpå også.

 

Hmm... Begynner å mistenke det er noe gale med iPod Touch'en :hmm:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg har nå jailbreak'a Touchen min og lastet ned en del programmer slik at jeg har fått to sider på "home". Jeg lurer på om jeg kan ha bare de orginal ikonene på første siden og de jeg har lastet ned på den andre siden, er dette mulig?

eventuelt lage en mappe også om det er mulig, er ikke noe ekspert på iPoden :p

Hadde vært fint om noen hadde en løsning eller sagt i fra om det ikke går ann. Bare sånn at jeg vet det.

 

Er det noen som har prøvd det programmet som gjør at du kan laste ned gratis musikk?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
EDIT: Det støt problemet, er den jailbreaket? kanskje litt mange pplikasjoner på de, så den overarbeider seg?

 

Den er jailbreaket ja. Men har ikke så altfor mange programmer inne. Bare noen få spill, customize, NES emulator, Scumm og noen andre små-programmer. Noen andre som har fått et lite støt av sin iPod?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...