CAT0 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har alle platecoverne til Nirvana i 500x500px, kommer det til å gå fint? Det er en smakssak hvor kornete bilder man tolererer. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hva heter det skritt teller programmet? Pedometer under Utilities (i installer) Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hva heter det skritt teller programmet? Pedometer under Utilities (i installer) Ok. Takk Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det er en smakssak hvor kornete bilder man tolererer.Hvor store er bildene iTunes legger med da? Endret 3. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det noen som har fått webradio til å funke på ipod touch? Har modda min men kommer ikke noe lenger med webradio. Er litt trist for da hadde denne boksen virkelig blitt brukelig til noe Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) hvordan får dere filmer inn på ipoden?? vet ikke hvordan og må de være i et spesielt format?? TRENGER HJELP FORT!!!! [LØST]Edit:enda et spørsmål nå har youtube videone begynt å få rare farger når jeg spiller de er det noe program jeg må avinstalere??[LØST] bare så dere vet det det skrittteller programmet gjorde så det ble rare farger på youtube videone Endret 4. januar 2008 av espen112 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen her som har bestilt med gravering fra Apple Store? Hvordan ble det i så fall seende ut? Kan gi deg et bilde av baksiden på min iPod Classic hvis du vil Bare si ifra. Endret 4. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det noen som har fått webradio til å funke på ipod touch? Har modda min men kommer ikke noe lenger med webradio. Er litt trist for da hadde denne boksen virkelig blitt brukelig til noe Har du prøvd iRadio? (under Multimedia i Installer) Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det noen som har fått webradio til å funke på ipod touch? Har modda min men kommer ikke noe lenger med webradio. Er litt trist for da hadde denne boksen virkelig blitt brukelig til noe Har du prøvd iRadio? (under Multimedia i Installer) Jada den har jeg testet, men får det ikke til å virke. Mulig jeg gjør noe feil Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Skjer med farlig iPod Touch og iPhone Hadde iPhone på lading i pcen, så lå iPod Touchen ved siden av, så sku jeg plukke opp iPhone og så ga iPod Touch'en meg støt når jeg såvidt kom borti den Gjør vondt i hånda enda :S *saksøke Apple* EDIT: Er forsåvidt ikke første gang iPod Touch'en gir meg støt. Satt med den i hånda en gang og kom borti kontakten i bunn (og nei, ingen svette nerdehender denne gang), og så fikk jeg meg en karamell, iPoden skrudde seg av og så på igjen. Fungert strålende har den etterpå også. Hmm... Begynner å mistenke det er noe gale med iPod Touch'en Endret 4. januar 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har nå jailbreak'a Touchen min og lastet ned en del programmer slik at jeg har fått to sider på "home". Jeg lurer på om jeg kan ha bare de orginal ikonene på første siden og de jeg har lastet ned på den andre siden, er dette mulig? eventuelt lage en mappe også om det er mulig, er ikke noe ekspert på iPoden Hadde vært fint om noen hadde en løsning eller sagt i fra om det ikke går ann. Bare sånn at jeg vet det. Er det noen som har prøvd det programmet som gjør at du kan laste ned gratis musikk? Takker for svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Erm, du kan jo skaffe deg en launcher, så skjuler du ikonene du vil skjule med customize = Redusert med ikoner EDIT: Det støt problemet, er den jailbreaket? kanskje litt mange pplikasjoner på de, så den overarbeider seg? Endret 4. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 EDIT: Det støt problemet, er den jailbreaket? kanskje litt mange pplikasjoner på de, så den overarbeider seg? Den er jailbreaket ja. Men har ikke så altfor mange programmer inne. Bare noen få spill, customize, NES emulator, Scumm og noen andre små-programmer. Noen andre som har fått et lite støt av sin iPod? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Søkte på Google: http://www.google.no/search?q=iPod+Touch+e...art=10&sa=N Ser ut som det er et par stykker som har opplevd det, er sikkert på grunn av metallen på baksiden kommer i kontakt med noe inne i iPoden Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Søkte på Google:http://www.google.no/search?q=iPod+Touch+e...art=10&sa=N Ser ut som det er et par stykker som har opplevd det, er sikkert på grunn av metallen på baksiden kommer i kontakt med noe inne i iPoden Ikke bra Det skjer ikkeno spesielt med iPod'en etterpå, alt er som normalt, men jeg skvetter så sinnsykt hver gang det skjer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jailbreak prat skal gå i denne tråden, dedikert til Jailbreaking:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888063 Nei. Denne tråden er også for jailbreaking. Det at du har laget din egen tråd er ditt valg, men jeg ser virkelig ikke vitsen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men når veldig mange spør om Jailbreaking i denne tråden kan det fort bli litt irriterende. (Ennå det nesten står på hver side) Mye lettere for så og si alle, å ha en egen tråd dedikert til Jailbreaking av iPod Touch Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 iMono: Da kan du vel legge til noe om dette i første post? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som kan svare meg om itouch kan bruke samme lader og usb som apple ipod nano 4 gb? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som kan svare meg om itouch kan bruke samme lader og usb som apple ipod nano 4 gb? Jeg har prøvd med en usb ledning til en iPod Mini og det fungerte. Strømadapteren fungerer også helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå