Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Allright, jeg syns den ser veldig fristende ut, med youtube, nettleser, msn og hele den greia. Pluss at jeg kan spille av film, bilder og musikk. Jeg er ikke såå utrolig kresen på lydkvalitet.

Er det verdt pengene for en kar som meg, eller trekker den dårlige lydkvaliteten så mye ned at den er forkastelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det verdt å vente på at iPhone kommer til Norge, eller bør jeg bare hoppe rett på iPod'en? Ville jo vært bra å få mobil og mp3-spiller inn i samme enhet.

 

Neppe, jeg vet bare at Iphone ikke er så bra som folk tror.. Men vis du vil ha den er vell det verdt å vente..

Men har ikke Iphons lansering blitt utsatt flere ganger?

Lenke til kommentar
Allright, jeg syns den ser veldig fristende ut, med youtube, nettleser, msn og hele den greia. Pluss at jeg kan spille av film, bilder og musikk. Jeg er ikke såå utrolig kresen på lydkvalitet.

Er det verdt pengene for en kar som meg, eller trekker den dårlige lydkvaliteten så mye ned at den er forkastelig?

Personlig så synes jeg lydkvaliteten er super. Mitt øre har ikke noe å utsette i det hele tatt. Så

om lydkvaliteten har fått en negativ omtale så er det enten pga anti-Apple mennesker eller

lydfanatikere som er ekstremt kresne.

 

 

Har lyst til å jailbrake iPoden min. Er dette trygt å gjøre? eller kan jeg risikere å få Touchen øderlagt?

 

hvis det er farlig å jailbrake, finnes det da en annen måte å få applications på Touchen?

Jailbreaking er absolutt ikke farlig. Hvis det skulle skje noe/ipoden fryser, så er det bare å gjenopprette den.

Lenke til kommentar
Hvor gode er ørepluggene til iPod Touch? OK, eller så dårlige at jeg bør bestille nye samtidig med iPoden?

Det kommer litt ann på hva du er vant til, men for meg var det helt utenkelig å bruke disse som kommer med. Vil anbefale et bar hodetelefoner, Koss Porta Pro er gode til en finfin penge.

Lenke til kommentar
Allright, jeg syns den ser veldig fristende ut, med youtube, nettleser, msn og hele den greia. Pluss at jeg kan spille av film, bilder og musikk. Jeg er ikke såå utrolig kresen på lydkvalitet.

Er det verdt pengene for en kar som meg, eller trekker den dårlige lydkvaliteten så mye ned at den er forkastelig?

 

Med mindre du er sykt kresen på lydkvalitet, så vil det ikke være noe problem i det hele tatt. Jeg syns den er super og funker kjempebra. Syns du de andre funksjonene også er fristende, så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal skaffe deg den. :)

Lenke til kommentar
Du kan gjøre slik jeg har tenkt å gjøre nå, kjøpe en en slik her en: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...&nplm=MA070

Så kobler du SE øreplggene i radio mottakeren.

*Bare digger sony Ericsson's øreplugger til Walkman, de er bare så utrolig digg lyd i*

 

Den der støttes ikke av iPod Touch (enda). Om du ser på kompatibilitetslista. Heller ikke Kamera-connectoren fungerer :(

 

Er så surt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...