Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står:

C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar

Arkivet er av et ukjent format eller skadet

Hva skal jeg gjøre??

Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar

kommer samme feilmelding hver gang har dere noen andre nettsider??

er det ingen av dere ipod fans som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står:

Hva skal jeg gjøre??

Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar

Jeg går ut ifra at du bruker winrar?

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre??

ja når jeg reinstalla winrar så stod det: ingen arkiv funnet når jeg skulle pakke den ut

ingen som har opplevd det før ??

kanskje en mulighet hvis noen kunne opploadet alle filene jeg trenger funker det??

Endret av espen112
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre??

ja når jeg reinstalla winrar så stod det: ingen arkiv funnet når jeg skulle pakke den ut

ingen som har opplevd det før ??

kanskje en mulighet hvis noen kunne opploadet alle filene jeg trenger funker det??

fikk det til

Lenke til kommentar
La inn psx4all (eller psx4iphone om du vil), en playstationemulator på iPod'en i dag. Prøvde meg med Driver fra 1999. Spillet går meget sakte, men imponerte meg alikevel. Gleder meg til senere oppdateringer av dette programmet!

Jeg har ogsaa denne emulatoren,men jeg finner ikke den rette biosen...Hvor fant du den?

Lenke til kommentar

Igår installerte jeg tre nye programmer på touchen:

Rockfall

Et skritt teller program (bare for morro skyld)

3 slot

Men så klarte et av programmene å ødelegge filmene mine. De fikk mange rare farger på seg, og det skjedde det samme med youtube filmene. Så jeg avinstallerte dem, og problemet ble fikset ;)

Vil bare advare dere litt før dere installerer noen av de programmene :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Noe rart har skjedd her nå. Om jeg begynner å spille av en playlist eller et album, så spiller den den samma sangen hele tiden, dvs repeat.

Jeg har ikke satt på det, og hvor kan jeg skru det av? :SEdit: Og kan jeg lage playlists uten å måtte koble touchen til iTunes?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Nei, føler ikke vitsen, skal jeg laste ned sanger skal jeg ha de så de virker i Musikk spilleren i touchen.. Orker ikke å ha så usystematiskt.

Anyways

Noen som vet om en måte å få Hotmail/live.no/.com Email til å virke i Apple iphone Email som jeg brukerpå Touchen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...