espen112 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står: C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar Arkivet er av et ukjent format eller skadet Hva skal jeg gjøre?? Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar kommer samme feilmelding hver gang har dere noen andre nettsider?? er det ingen av dere ipod fans som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står: C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar Arkivet er av et ukjent format eller skadet Hva skal jeg gjøre?? Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar kommer samme feilmelding hver gang har dere noen andre nettsider?? er det ingen av dere ipod fans som kan hjelpe meg?? Jeg går ut ifra at du bruker winrar? Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står: C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar Arkivet er av et ukjent format eller skadet Hva skal jeg gjøre?? Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar kommer samme feilmelding hver gang har dere noen andre nettsider?? er det ingen av dere ipod fans som kan hjelpe meg?? Jeg går ut ifra at du bruker winrar? ja når jeg reinstalla winrar så stod det: ingen arkiv funnet når jeg skulle pakke den ut ingen som har opplevd det før ?? kanskje en mulighet hvis noen kunne opploadet alle filene jeg trenger funker det?? Endret 2. januar 2008 av espen112 Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står: C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar Arkivet er av et ukjent format eller skadet Hva skal jeg gjøre?? Har prøvd å laste ned flere men fra et nettsted http://rs247.rapidshare.com/files/71626429...2_Jailbreak.rar kommer samme feilmelding hver gang har dere noen andre nettsider?? er det ingen av dere ipod fans som kan hjelpe meg?? Jeg går ut ifra at du bruker winrar? ja når jeg reinstalla winrar så stod det: ingen arkiv funnet når jeg skulle pakke den ut ingen som har opplevd det før ?? kanskje en mulighet hvis noen kunne opploadet alle filene jeg trenger funker det?? fikk det til Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 La inn psx4all (eller psx4iphone om du vil), en playstationemulator på iPod'en i dag. Prøvde meg med Driver fra 1999. Spillet går meget sakte, men imponerte meg alikevel. Gleder meg til senere oppdateringer av dette programmet! Jeg har ogsaa denne emulatoren,men jeg finner ikke den rette biosen...Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Igår installerte jeg tre nye programmer på touchen: Rockfall Et skritt teller program (bare for morro skyld) 3 slot Men så klarte et av programmene å ødelegge filmene mine. De fikk mange rare farger på seg, og det skjedde det samme med youtube filmene. Så jeg avinstallerte dem, og problemet ble fikset Vil bare advare dere litt før dere installerer noen av de programmene Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hmm.. Noe rart har skjedd her nå. Om jeg begynner å spille av en playlist eller et album, så spiller den den samma sangen hele tiden, dvs repeat. Jeg har ikke satt på det, og hvor kan jeg skru det av? :SEdit: Og kan jeg lage playlists uten å måtte koble touchen til iTunes? Endret 3. januar 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du kan jo lage en On-The-Go liste Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan man ikke lage fler? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ikke rett på iPoden.. Tror jeg :S Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ikke rett på iPoden.. Tror jeg :S Jo. Har mange On-The-Go lister jeg har laget på iPoden min Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan da? Er det noen her som har lasta ned den app'en hvor du kan laste ned sanger gratis? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det verdt å vente på at iPhone kommer til Norge, eller bør jeg bare hoppe rett på iPod'en? Ville jo vært bra å få mobil og mp3-spiller inn i samme enhet. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hva den Dock greia som følger med brukes til? Denne altså: http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_ma...47597584255.jpg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nevnt før.. er en universal dock, så din iPod Touch kan passe inn i vanlig iPod Dock'er uten problemer. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan da? Er det noen her som har lasta ned den app'en hvor du kan laste ned sanger gratis? orly?, fins en sånn app? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=73PlTRv72so Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 niice;DD Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nei, føler ikke vitsen, skal jeg laste ned sanger skal jeg ha de så de virker i Musikk spilleren i touchen.. Orker ikke å ha så usystematiskt. Anyways Noen som vet om en måte å få Hotmail/live.no/.com Email til å virke i Apple iphone Email som jeg brukerpå Touchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå