Intramin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg har no sotte og sed gjennom installer og finner ikke mail programmet Hvor i installer finner jeg det programmer? og hva heter det? Prøvde og søke på forumet, men kom jo så sinnssykt mye poster opp. hehe https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10225378 Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har et lite problem med ScreenShot app'en. Eller det er vel ikke så rent lite heller. Bildene dukker ikke opp der jeg velger at de skal lagres!?! Noen med erfaringer/hjelp? En ting til. Hvor er mappen til 'Været' app'en? I themet jeg har, heter iconet weather, men da skifter det ikke, og CuteFTP Pro takler ikke æ'en i 'Været'. Et lite problem. Endret 2. januar 2008 av Don_Reitan Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor får jeg tak i Jailbreake? Noen som har en link?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har et lite problem med ScreenShot app'en. Eller det er vel ikke så rent lite heller. Bildene dukker ikke opp der jeg velger at de skal lagres!?! Noen med erfaringer/hjelp? En ting til. Hvor er mappen til 'Været' app'en? I themet jeg har, heter iconet weather, men da skifter det ikke, og CuteFTP Pro takler ikke æ'en i 'Været'. Et lite problem. Hadde samme screenshot problem som deg, men jeg laget bare ny mappe i media mappen som het "screenshot" så satte jeg instillingene i Screenshot til å lagres der. Har lit problemer med å skifte de ikonene jeg også, men går sikkert ann å inne ikonet for weather et eller annet sted, så tar du å bruker samme navn. Like orginal ikonene best uansett jeg : D Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor får jeg tak i Jailbreake? Noen som har en link?? Hvis du leser litt bakover i sidene her finner du ørten linker til jailbreaking, også linker til guider osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ikke mange sidene du skal bakover heller, er vel nevnt nesten på hver side Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det stemmer nok ganske bra Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor får jeg tak i Jailbreake? Noen som har en link?? fattig;p Jailbreakme.com, is it so haaard? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om trådstarter kunne oppdatert førstetråden med skikkelige linker og /eller en jailbreak guide, kunne vi spart oss for mye av disse spørsmålene på hver side... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller bare linke til en youtube-guide. f.eks ipodtouchmaster. Står massevis av guide om touch Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vurderer nesten å lage en tråd om jailbreak 0_o Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jo når jeg har lasta ned 1.1.2_Jailbreak.rar og skal pakke ut filene kommer det er feilmelding som det står: C\downloads\1.1.2_Jailbreak.rar Arkivet er av et ukjent format eller skadet Hva skal jeg gjøre?? Endret 2. januar 2008 av espen112 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 LAst ned på nytt (Du'h) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) woorn..g Endret 2. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 "Mitt Theme" Har har bare satt sammen themet, men ikonene på første side har jeg endret på Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 For å være ærlig så syns jeg det slettes ikke var pent Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg synes det var litt stilfult jeg blå telefonkiosk --- slår alt. Men jeg hadde endret ikonene, i alle fall beholdt samme stil. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jailbreak guide er nå lagd på Norsk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888063 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke om dette har blitt linket til før, men linker allikevel: http://www.flickr.com/groups/iphonewallpapers/pool/ Masse stilige iPhone/iPod Touch-bakgrunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå