BooBass Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 La inn psx4all (eller psx4iphone om du vil), en playstationemulator på iPod'en i dag. Prøvde meg med Driver fra 1999. Spillet går meget sakte, men imponerte meg alikevel. Gleder meg til senere oppdateringer av dette programmet! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Må ha denne i Mine Innlegg Lurer på en ting her; hvis jeg jailbreaker iPoden min, kan jeg da gjøre om dette senere og oppdatere til fremtidige versjoner av firmware uten problemer? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Må ha denne i Mine Innlegg Lurer på en ting her; hvis jeg jailbreaker iPoden min, kan jeg da gjøre om dette senere og oppdatere til fremtidige versjoner av firmware uten problemer? Yes sair! Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 2 korte spørsmål [Løst]Lurer på noe angående lading. Jeg er ikke sikker på hvilket bateri ipod touch har og lurer derfor på om det er lurest å slutte ladingen om det er fullt bateri og om det er lurt å lade selv om du har halve bteriet.[Løst] Hvor får jeg tak i flere themes til Summerboard? Edit: 1 spørsmål til. Hvor finner jeg wallpapers som jeg laster ned med instaler? Endret 2. januar 2008 av Nikkopikko Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Yes sair!Hvordan? Er litt paranoid her, så jeg må bare spørre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lurer på noe angående lading. Jeg er ikke sikker på hvilket bateri ipod touch har og lurer derfor på om det er lurest å slutte ladingen om det er fullt bateri og om det er lurt å lade selv om du har halve bteriet. Av det jeg har lest så avsluttes ladingen så snart batteriet er fulladet (etter omtrent 3-4 timer). Så det skal visstnok ikke være noe problem å la den stå over natten, da ladingen stopper av seg selv og forhindrer at batteriet blir "overladet". Når det gjelder å lade det med halvt batteri så er det vanskelig å si noe om, da det som oftest blir sagt både det ene og det andre om den saken når det gjelder batterier. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Yes sair!Hvordan? Er litt paranoid her, så jeg må bare spørre Bare å gjennopprette den i iTunes det! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er redd at all musikken min skal slettes og forsvinne bort igjen, hvordan kan jeg ta en sikkerhets kopi av alle filene jeg legger inn på ipod? siden jeg ikke kan lage spille lister på itunes?? eller kan jeg? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da er Ipoden kjøpt! Stod opp 7 idag tidlig og dro av gårde til Elkjøp og kjøpte Ipod Touch! Meget flott spiller! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Åpner elkjøp så tidlig? anyway Gratulerer;D Jævlig fin spiller:p Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Åpner elkjøp så tidlig? anyway Gratulerer;D Jævlig fin spiller:p Gjorde det idag. Var noe tilbud eller noe sånt.. Var 1000000 folk i butikken.. Kaaos ass! Takk;) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du trenger ikke å miste musikk og andre mediafiler når du gjenoppretter i iTunes. Når den er nesten ferdig spør den deg om du vil hente informasjon eller noe fra forrige eller noe, i alle fall, jeg har gjenopprettet og til slutt fått alt som lå tilbake. Men om dette ikke virker, er vel det det minste problemet, tar ikke så lang tid å legge innpå på nytt! Men er det noen som har funnet ut hva det skyldes at jeg ikke klarer å flytte store videofiler innpå touchen min? Har spurt om dette mange ganger uten svar. Når man force restorer, holder man da inne LÅSE tast og HJEM knapp til apple ikonet vises og må den være tilkoblet iTunes for dette? Hva gjør en force restore? Må mest sannsynlig levere inn min touch til apple pga problemet over, og da er det greit at den er totalt tømt for alt! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Men er det noen som har funnet ut hva det skyldes at jeg ikke klarer å flytte store videofiler innpå touchen min? Har spurt om dette mange ganger uten svar. fordi du kanskje har feil video fil? Endret 2. januar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gjorde det idag. Var noe tilbud eller noe sånt.. Var 1000000 folk i butikken.. Kaaos ass! Takk;) Hva var det tilbudet på da? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk;) Hva var det tilbudet på da? Det var tilbud på masse rart! Tv, mobil, hvitevarer osv.. Mp3'en var ikke på tilbud, dessverre.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Var det jeg lurte på da. Om det var tilbud på touchen,for hadde ingen tro på at Elkjøp ville tørre å sette ned prisen noe. Og hadde visst rett også Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Må opp snart.. Er jo januarsalg, hvis ikke jeg tar feil Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Men er det noen som har funnet ut hva det skyldes at jeg ikke klarer å flytte store videofiler innpå touchen min? Har spurt om dette mange ganger uten svar. fordi du kanskje har feil video fil? Jeg har konvert videoer på akkurat samme måte (bare mindre, tv programmer) som fungerer utmerket, så da forstår jeg ikke hvorfor de større filene som er konvertert på nøyaktig samme måte ikke virker! Men kan prøve å konvertere de om igjen. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Er det noen som har funnet en aplikasjon som lar meg se Touchen på nettverket om jeg er koblet til trådløst? Eller er filsystemet som brukes "feil" i den sammengengen? Leter også etter en skaks "plug-in" til safari som gjør at jeg får lov til å laste ned filer, og lagre dem på disken slik at jeg kan ta dem ut senere. Endret 2. januar 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg har no sotte og sed gjennom installer og finner ikke mail programmet Hvor i installer finner jeg det programmer? og hva heter det? Prøvde og søke på forumet, men kom jo så sinnssykt mye poster opp. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå