kloningen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jadda, Xilisoft funker fin fint her Gikk fort å Konvertere + størrelsen be ikke så gæren... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Klarer ikke å skjønne meg på Videora Fikk konvertert noen av episodene med Prism. Noen som har testet det? Går det veldig treigt i forhold til andre? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jadda, Xilisoft funker fin fint her Gikk fort å Konvertere + størrelsen be ikke så gæren... Du kan jo selv skrive inn en maksstørrelse hvis man vil det, selv om kvaliteten sikkert blir best hvis den får gjøre som den vil =D Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Videora funka veldig dårlig for meg. Pcen skrur seg av når den kommer på ca 6% hver gang jeg prøver å konvertere en film. Xilisoft funkere bedre. Hvilke instillinger er best? iPod touch MPEG-4 Wide Screen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Errrm. Exilisoft var ikke helt feilfri den heller.. -_- videora på 350mb episode = 800mb Xilisoft på 350mb Episode = 600mb Noen som vet hvordan jeg fikser dette til å bli 350 eller mindre? Den bør jo i bunn og grunn bli mindre siden oppløsninga på ipod'en er mindre :S Ja , jeg prøvde å skrive inn maksstørrelse men da ble ikke hele episoden med. Kan noen poste print screen av det perfekte oppsettet i xilisoft? Endret 29. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 konverterte akkurat en film på 700MB med Xilisoft. Den ble 1,1 GB, men kvaliteten på filmen ble ganske bra så det er greit. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 noen som har problemer med at lyden henger litt etter filmen etter at man har konvertert med Xilisoft? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg bruker innstillingen som heter iPod Touch Full eller noe som da fyller hele skjermen. Den er jeg veldig fornøyd med. Angående størrelse går det an å velge en makstørrelse hvis det er ønsket, tror det skal gå an å velge kvalitet også. Så det skal så absolutt være mulig å få mindre klipp. Jeg har ikke problemer med at lyden henger nei. Henger lyden på klippet du prøver å konvertere? Det finnes sikkert noen lydsynkroniseringsinnstillinger som det går an å stille på i Xilisoft. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lyden er helt synkronisert på det klippet jeg konverterer. Jeg fant ikke instillingen som het iPod Touch Full... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min feil, tenkte feil. Men det jeg bruker heter i alle fall iPod Touch MPEG-4, altså standard for iPod. Har ikke prøvd de under (Extra og Widescreen) Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 hehe, ok. Jeg brukte widescreen på den som lyden hang etter på. Jeg prøver Extra nå. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Skriv hvilken som gir best lyd og bildekvalitet (gjerne størrelse også) når du har prøvd ut alle, så vet vi andre hvilke vi bør satse på istedenfor å konvertere samme filmen 3 ganger. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 konverterer i am legend å, med skikkelig kvalitet. Prøver på " ipod touch mpeg 4" Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Lyden og bilde kvaliteten er helt lik når man bruker extra og widescreen. Lyden henger fortsatt etter Legger ved et bilde fra filmen. Kvaliteten er litt bedre når filmen spilles. Brukte disse instillingene: Kvaliteten er litt bedre når filmen spilles. Endret 29. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 oioioioioi, Fant ut noe veldig fint no. Dreiv å så igjennom konverterte filene mine fra Videora iPod Converter, hadd e konvertert en episode på ca. 300mb og den konverterte filen ble på rundt 240mb : ] Instillingene jeg brukte var power mode, ikke noe mer spesielt enn dette, tar du normal mode blir størrelsen waay to big. : D *Fjerner Xilisoft* Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Videora funker ikke av en eller annen merkelig grunn hos meg Hvordan ble bilde og lydkvaliteten på filmen din? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 jeg må si kvaliteten på lyd og bilde ble rimeligt bra det eneste jeg ikke liker er at på noen random filmer blir starten litt grå, men varer som vanlig bare rundt 1 minutt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Konverteringen av I am Legend ble nå ferdig, var på 700 mb, nå er den på: 633mb Kvalitet : "Se-på-pc-vennlig-kvalitet" Altså kjempe kvalitet på Touchen. : D Endret 29. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så lenge størrelsen ikke blir større (ikke mye større) så må no vel det funke bra? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 "Størrelsen ble mindre" noe som egentlig er logiskt. I å med at iPod Har jo langt mindre oppløsning enn en pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå