chase Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om det er skadelig for iPoden å feste den med magnet? Tenkte å lage et stativ til den..må ha en grei måte å feste den på. Lurer også på hvor jeg skal få tak i SSH, finner ikke det, jeg har installert services, men der har jeg ikke noe valg ang SSH. noen som vet? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om det er skadelig for iPoden å feste den med magnet?Tenkte å lage et stativ til den..må ha en grei måte å feste den på. Lurer også på hvor jeg skal få tak i SSH, finner ikke det, jeg har installert services, men der har jeg ikke noe valg ang SSH. noen som vet? OpenSSH i Installer.app Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om det er skadelig for iPoden å feste den med magnet?Tenkte å lage et stativ til den..må ha en grei måte å feste den på. Ser ikke sånn ut: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=384342 Touchen bruker flash, ikke harddisk. En annen "vanlig" iPod med harddisk ville blitt ødelagt ganske fort. Lenke til kommentar
Wreshh Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har jailbraket min iPod touch 1.1.1, og på installer.app er det tweaks for 1.1.2:s Er det mulig å jailbrake en iPod Touch 1.1.2? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er en veldig fin guide til å jailbreake v.1.1.2 av ipod touch http://www.freakforum.nu/forum/showpost.ph...mp;postcount=23 Lenke til kommentar
Wreshh Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er en veldig fin guide til å jailbreake v.1.1.2 av ipod touch http://www.freakforum.nu/forum/showpost.ph...mp;postcount=23 så man må downgrade uansett? Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 OpenSSH i Installer.app Man kan bli blind av og til Takk Noen som vet om det er skadelig for iPoden å feste den med magnet?Tenkte å lage et stativ til den..må ha en grei måte å feste den på. Ser ikke sånn ut: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=384342 Touchen bruker flash, ikke harddisk. En annen "vanlig" iPod med harddisk ville blitt ødelagt ganske fort. Takker, tenkte å feste den med en slik magnet som man ofte bruker i biler til å feste mobilen... Det burde ikke ha noen effekt? De hadde gjort dette på lefdal, den så ut til å funke fint, samme som alle de andre mp3 spillerne. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror det. Den guiden der funket i alle fall fint på meg, og jeg har ikke prøvd noe annet. Lenke til kommentar
Wreshh Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror det. Den guiden der funket i alle fall fint på meg, og jeg har ikke prøvd noe annet. ok. Nå har jeg fått det til å virke, (Y) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har noen prøvd noen av Apple's nye beskyttere for iPod Touch? Ser fristende ut.. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...cessories/cases Kjøper meg kanskje Power Support Crystal Film Set for iPod touch Endret 28. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva faen!? Konverterte forleden en haug av episoder til mp4. og la dem inn på iPoden. Dette skulle jeg liksom kose meg med på reisen i morgen, men så skulle jeg bare sette på en episode i sted da jeg fant ut at de bare var på 7 minutter (skal egentlig være på 20). Så skjekka jeg mappa jeg hadde konvertert de til på PC-en, og der var de også på 7 min! Faen! Noen som vet hva som har gått galt? Vet jeg egentlig skulle ha laget nytt emne, men dette er haster! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvilket program brukte du til å konvertere? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvilket program har du brukt til konverteringe? Problemet er nok en sperre på programmet, som det veldig ofte er på prøveversjoner. Eller så kan det være innstillinger som er innstilt til for eksempel maks 50 mb eller noe. I så fall sett den på så mye den trenger eller noe. Lykke til. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Åh! At jeg ikke har sett det! Det er selfølgelig pga. trialversion! xD Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, du er ikke den første som har gjort det, og sikkert ikke den siste heller... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 som sagt før i tråden: videora ipod converter er et veldig godt gratis alternativ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 som sagt før i tråden: videora ipod converter er et veldig godt gratis alternativ Eller ikke. Prøv å konverter en film på 700 mB med alt på høyeste kvalitet, uten om TV valget, og du ender opp med en film på 1,2 gB Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg vil påstå at Xilisoft er den beste video konvertereren. Men den koster altså penger, men er kjempegod. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) som sagt før i tråden: videora ipod converter er et veldig godt gratis alternativ Eller ikke. Prøv å konverter en film på 700 mB med alt på høyeste kvalitet, uten om TV valget, og du ender opp med en film på 1,2 gB Ja.. akuratt det... men ellers er den god Skal prøve xilisoft nå... hehehe Endret 28. desember 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 som sagt før i tråden: videora ipod converter er et veldig godt gratis alternativ Eller ikke. Prøv å konverter en film på 700 mB med alt på høyeste kvalitet, uten om TV valget, og du ender opp med en film på 1,2 gB Det kan man vel få til med alle encodere... om du kjører biraten høyere enn det sourcen er, sier det seg selv at det er dårlig business. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå