kloningen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=K2-Zi-6HpFI Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hvis man jailbreaker touchen så må man fortsatt bruke itunes til å overføre sanger og videoer sant? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hvis man jailbreaker touchen så må man fortsatt bruke itunes til å overføre sanger og videoer sant? Ja. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lurer fælt, er det mange som har jailbreaket her? Fikset det istad, ble jo fort 10 ganger morsommere, har allerede fiksa VNC og litt annet småsnask. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Om jeg hacker ipoden... vil jeg miste garaniten? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bare hvis du ikke resetter ipoden før du sender den inn hvis det blir noe feil på den, da kan du miste garantien for da får Apple bekreftet at du har hacket ipoden din, de kan ikke finne det ut på noen annen måte. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hvordan resetter jeg den da? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Om jeg hacker ipoden... vil jeg miste garaniten? Nei, programvaren kan du til en hver tid tilbakestille ved å 'Gjennopprette' iPoden. Da vil du få tilbake fabrikkinstillingene og ingen kan se at du har hacka den på noen måte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter litt leting fant jeg denne, den bør fungere på touch. http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60983-no Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg fant denne guiden hær på youtube. http://youtube.com/watch?v=TXfcnO4kjB4 Om jeg gjør det samme som han, klarer je de da? Endret 26. desember 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Prøv enten guiden jeg fant eller den du fant og spør spørsmål etterpå, på den måten så slipper man unødvendig spørring. Lykke til Endret 26. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet hvor alle pakkene i installer er blitt av? Plutselig er det mye færre, finner ikke f eks, services og mange andre... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 De er sikkert midlertidig borte. Hvis du har andre mistanker så kan du prøve å gjenoppbygge iPoden til fabrikkinnstillinger. Opplever noen andre her det samme? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Eller du kan se om sources ikke har blitt fjerna. Litt googling så finner du linker til de forskjellige kildene. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Heisan, skal kjøpe meg en 8 gb iPod Touch i morra (velger 8 gb'en fordi jeg allerede har en 60 gb iPod Video) spørsmålet er da hvor mye plass stjeler OSX fra disken? har hørt det er ganske mye? Og hvor mye plass sitter jeg da igjen med etterpå? Endret 26. desember 2007 av TiduZ Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Min iPod på 16GB har kapasitet på 14,8 GB. Altså 1,2 GB for OSX. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisan, skal kjøpte meg en 8 gb iPod Touch i morra (velger 8 gb'en fordi jeg allerede har en 60 gb iPod Video) spørsmålet er da hvor mye plass stjeler OSX fra disken? har hørt det er ganske mye? Og hvor mye plass sitter jeg da igjen med etterpå? "Heisan, skal kjøpte meg en 8 gb iPod Touch i morra" ^^ Den setningen bør du virkelig jobbe mer med. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisan, skal kjøpte meg en 8 gb iPod Touch i morra (velger 8 gb'en fordi jeg allerede har en 60 gb iPod Video) spørsmålet er da hvor mye plass stjeler OSX fra disken? har hørt det er ganske mye? Og hvor mye plass sitter jeg da igjen med etterpå? "Heisan, skal kjøpte meg en 8 gb iPod Touch i morra" ^^ Den setningen bør du virkelig jobbe mer med. ooops. jaja sånn går det etter noen glass med god julepils til maten Beklager det der! Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den skal refreshe sources på installer, men den fryser når den er kommet litt på vei, ikke iPoden, men refreshingen. Noen flere som får dette problemet? firmware 1.1.1 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisann! Fikk en Ipod classic 80gb til jul, men vurderer å bytte i en touch. Er dn så bra eller er det egentlig bare en fancy touch screen med lite plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå