Fear the Scare Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nybegyner spørsmål: Hvordan kan jeg laste opp alubums bilde uten ved å måte skaffe itune store konto? jeg har ikke creditkort uansett til å gjøre en konto.. Gå på Vis Info, deretter Bilde. Så må du bare google frem et bilde og lagre på f.eks desktop og legge til på hver sang. Er litt tungvindt ja... Evt prøv å marker alle sangene i albumet og prøv å bytt bilde på alle samtidig. takker for hjelp ;når jeg "ruller" igjennom lister, så synes jeg det er lit merkelig at jeg drar ned får å gå oppp, kan jeg invertere dette?? Endret 25. desember 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nybegyner spørsmål: Hvordan kan jeg laste opp alubums bilde uten ved å måte skaffe itune store konto? jeg har ikke creditkort uansett til å gjøre en konto.. Gå på Vis Info, deretter Bilde. Så må du bare google frem et bilde og lagre på f.eks desktop og legge til på hver sang. Er litt tungvindt ja... Evt prøv å marker alle sangene i albumet og prøv å bytt bilde på alle samtidig. takker for hjelp ;når jeg "ruller" igjennom lister, så synes jeg det er lit merkelig at jeg drar ned får å gå oppp, kan jeg invertere dette?? Det tenkte jeg i starten også, fant ikke ut noen plass jeg kunne invertere, men på mindre enn et døgn har jeg blitt vant til sånn det er, så det funker supert. Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. Endret 25. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 www.dealextreme.com Har en del ipod utstyr. Bestilte selv en sånn siliconmappe og en lærmappe. Også slengte jeg med 2-3 skjermbeskyttere. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ;når jeg "ruller" igjennom lister, så synes jeg det er lit merkelig at jeg drar ned får å gå oppp, kan jeg invertere dette?? Det er bare logiskt at det er sånn igrunn.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. Man får både fin oppbevaringsveske med plass til alt av kort man trenger og reiselader til 149 for hver av dem. Begge veldig praktiske å ha. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen drevne Touch-eiere her som har noe oppbevaring/beskyttelse og annet tilbehør å anbefale her? Har søkt litt rundt og funnet mye forskjellig til mye forskjellig pris, men kunne vært greit å hørt noen erfaringer om hva som er et "must" å ha til den. Man får både fin oppbevaringsveske med plass til alt av kort man trenger og reiselader til 149 for hver av dem. Begge veldig praktiske å ha. Link til hvor de selger det? Fant også mye som så bra ut på dealextreme, og ikke minst billig. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke sånn "Musikk Quiz" på touchen? Om det ikke er det, går det ann å legge det inn på noen måte? Den Quizen som er på nano etc. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Link til hvor de selger det? Fant også mye som så bra ut på dealextreme, og ikke minst billig. For et surrehue jeg er til tider! Mente på Teknomagasinet, som man finner på Karl Johan og Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke sånn "Musikk Quiz" på touchen?Om det ikke er det, går det ann å legge det inn på noen måte? Den Quizen som er på nano etc. "MusicQuiz" under Multimedia i Installer Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Installer hvor? På touchen? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Installer hvor? På touchen? Du må jailbreake først. Hvis du har 1.1.1: jailbreakme.com (trykk på Install AppSnapp nederst). Hvis du har 1.1.2, sjekk her: http://www.touchdev.net/wiki/Jailbreak_1.1.2 Du finner versjonnummer på Inns. > Generelt > Om Endret 25. desember 2007 av Intramin Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Takk Burde få det til. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 OJOJ, denne tråden trenger jeg: Hvordan får jeg tittelen til å "synes" mer på video, fordi jeg synes OGSÅ nok det er litt irriterende at jeg ikke kan se hele tittelen på en video, det samme gjelder musikk, finnes det en løsning på dette å? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror ikke det er no løsning for det nei. P bare så det er sagt for de som liker facebook, så optiniserer soden seg kjempe fint for touch Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror ikke det er no løsning for det nei. Pbare så det er sagt for de som liker facebook, så optiniserer soden seg kjempe fint for touch Fant ut det i dag når jeg skulle sjekke facebook. Funka supert. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Installer hvor? På touchen? Du må jailbreake først. Hvis du har 1.1.1: jailbreakme.com (trykk på Install AppSnapp nederst). Hvis du har 1.1.2, sjekk her: http://www.touchdev.net/wiki/Jailbreak_1.1.2 Du finner versjonnummer på Inns. > Generelt > Om Får ikke åpnet den siden. Har prøvd med både IE og Opera :S Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke meningen at du skal gå inn på siden med touchen? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jo, glemte å skrive det. Jailbreakme.com med safari på touchen. Endret 25. desember 2007 av Intramin Lenke til kommentar
Gunzio Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som vil anbefale noen programmer fra installer til å laste ned? Det er så mye rart der...finner verken google maps, værmelding eller e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå