Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Og en snodig ting til: Når jeg trykker to ganger på den fysiske knappen nederst, så kommer de hurtigvalgene opp.. Men ingen av de er trykkbare.. Reagerer liksom ikke :S

 

De fungerte heller ikke hos meg når jeg hadde 1.1.1 firmware. Men oppdaterte og jailbreaket til 1.1.2 og da virket de :) Og det gjør de enda :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå lagt inn mange nye spill. Først var jeg hos en kompis som hadde trådløst nett, så jailbreaka jeg den og la inn NES Emulator. Du trenger ikke noen FTP program eller trådløst internett for å installere spill. Bare last ned iPhoneBrowser å gå til; /var/root/Media og lag en mappe som heter ROMs, og inni den mappen lager du enda en mappe som heter NES. I NES mappen legger du inn spillene som du vil ha, og de funker perfekt når du spiller dem. Hvis du vil ha tak i NES spill så bare søk litt på google. Jeg anbefaler Duck Hunt, Contra, Baseball Stars 2 og Blades of Steel. De er skikkelig bra.

Endret av Exozza
Lenke til kommentar
je synes den nyeste CuteFTP er den letteste SFTP

Helt enig. Bruker selv det programe.

Veldig lett og bruke og gjør jobben uten problemer :)

 

Har selv no fåd lagt inn masse spill og helt ubrukelige programmer :p

så må si ipoden er ikke så kjedelig som den var.

Leste det var en plass som man kunne laste ned en fil som gjør man får enda bedre volum på touch´en.

skal se om jeg finner det og teste ut, selv om det ikke er nødvendigt :)

 

"For å aktivere YouTube må du først koble til iTunes med en internett-forbindelse" kommer det opp når jeg trykker på YouTube'n.. Selvom jeg surfer på safari.. :p

 

Og en snodig ting til: Når jeg trykker to ganger på den fysiske knappen nederst, så kommer de hurtigvalgene opp.. Men ingen av de er trykkbare.. Reagerer liksom ikke :S

Vet ikke om det har noe og si, men har du registrert ipoden da?

Kom opp noe når jeg kobla ipoden førstegang til. så instalerte jeg den. Og har ikke had behov før og gjøre noe før og komme inn på youtube :)

Lenke til kommentar
hvordna gjør jeg det, da?

 

Beklager alle spørsmålene forresten.. Er bare litt overnysgjerrig.. :p

Det gjør du første gangen du starter opp CuteFTP.

Trur det var rett etter at man kunne velge og registrere/kjøpe lisensen før dette programme :p

Husker ikke helt, men det skulle komme opp første gang :p

Edit; rett før der man skirver inn passord og brukernavn.

skal se om jeg finner ut hvordan man gjør det i ettertid :)

Endret av tja_
Lenke til kommentar
Heei, gidder ikkje lese gjennom alle postene her;

 

Lure på korleis eg overfører bilde og video til ipod touch???

 

Prøvde Ctrl+o og overføre til bibloteket men skjedde lite..

 

Nåkke format den ikkje liker?

Overfør bilder og video via itunes.

Kan også velge at itunes skal automatisk synkronisere med en bilde mappe du velger selv.

Gå på fil~legg til fil/mappe til bibliotek. Så så synkroniserer du bare med ipod og du har sangene dine.

Neste gang så less, eller gå inn på denne siden og les selv :)

Endret av tja_
Lenke til kommentar
hvordna gjør jeg det, da?

 

Beklager alle spørsmålene forresten.. Er bare litt overnysgjerrig.. :p

Hei, fant ut av noe. Prøv og trykk skriv inn der det står Hoste når du er inne i CuteFTP.

du finner Hoste oppe til venstre, rett over Local Drivers og Site Manager.

 

Jeg finner vertfall min ipods ip der

Lenke til kommentar
Jeg har nå lagt inn mange nye spill. Først var jeg hos en kompis som hadde trådløst nett, så jailbreaka jeg den og la inn NES Emulator. Du trenger ikke noen FTP program eller trådløst internett for å installere spill. Bare last ned iPhoneBrowser å gå til; /var/root/Media og lag en mappe som heter ROMs, og inni den mappen lager du enda en mappe som heter NES. I NES mappen legger du inn spillene som du vil ha, og de funker perfekt når du spiller dem. Hvis du vil ha tak i NES spill så bare søk litt på google. Jeg anbefaler Duck Hunt, Contra, Baseball Stars 2 og Blades of Steel. De er skikkelig bra.

Problemet da er du må chmodde spilla for at det skal funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...