Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Tror iPod Touch blir mer for den som er mer spesielt interessert enn den som vil ha mye musikk med seg på en gang. For min del så er 16GB himelsk mye da jeg ikke greide å fylle opp 4GB minnekortet på Telefonen min engang (som jeg brukte som Mp3-spiller før iPod Touch).

 

Pluss at jeg kan spille Scumm-spill. Det er den største fordelen med iPod Touch i mine øyne :) Samt. jeg kan legge over spill via WiFi :) Er som en drøm som kom i oppfyllelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har da kjøpt meg ipod touch før og teste den ut.

Mine forje ipoder hadde klikket og jeg var lei ipod. Så jeg var veldig instilt på at denne leveres tilbake om 30 dager og kjøper meg en ny.

 

Da jeg fikk den var det litt tull med og finne frem info om hvordan man bruker den, men det er ikke noe problem.

Den var pakken inn i en meget pen eske. Noe som gjør førsteintrykket mye bedre.

Tok den opp og koblet den til dataen og fikk litt musikk på den.

 

Det første som slo meg var at den var lett og buke.

Så kom det til musikken. Med en forventning om at Touch skulle ha like dårlig lyd som alle andre ipoder så satte jeg volumet på nesten max. Det var noe jeg ikke burde gjøre. Siden lyden var sinsykt forbedret!

Spilte høyt og pent. Kjøpte meg nye øreplugger og fikk testet dem, og da var opplevelsen veldig fin og begagelig!

 

Så no skal jeg få lagt inn litt video og bilder, og får se hvordan det fungerer.

Skal teste ut og sørfe på nett også om noen timer.

 

Minus med denne er at jeg savner spill. Og jeg ble litt skuffet over det ikke var mer man kunne gjøre med den (siden jeg hadde inntrykk av at denne hadde masse tull man kune ha det morsomt med).

Men det er ikke noe som trekker noe ned egentlig.

 

Ellers håper jeg og finne noe morsomt og få lagt inn på den, som spill osv.

 

så vil si at dette er et meget bra produkt.

Sitter i gjenn med følelse av kvalitet og et produkt som leverer langt bedre en alle andre ipoder jeg har had!

Så jeg vil anbefale dette produkte.

 

Karakter 5,5 av 6 :p

 

Redigert; måtte bare slenge på et spørsmål. Jeg satt no og vurderte og instalere jailbreak på den, men må jeg ha trådløst nett på den? Siden jeg ikke husker passordet til det trådløse nette :blush: så kommer jeg ikke på nett.

 

Redigert2; Testet noen filmer no.

Musikkvideo var veldig bra. Fin lyd, fine kontraster osv. Var akurat sånn jeg hadde den på dataen.

Lastet ned fotbalklipp også, og der leverte den også veldig bra.

 

Så på filmdelen får den 6 av 6 (da med tanke på jeg aldri har vert borti noe så bra på en mp3 spiller, og at bilde var sånn det var på dataen og lyden var like bra som ellers på ipoden :) )

Endret av tja_
Lenke til kommentar

Hei, da er ipoden fikset litt på. Så no er det masse spill osv :)

eneste jeg trenger no er sånn bæreveske til ipod, en sånn en.

 

Søkte på prisguide.hardware.no og der var det kun

PS.no

Amentio

PCkiosken.no

 

Men ingen av de hadde den inne. noen forslag til hvor jeg kan leite?

Kom gjærne med en link til der dem selger dem :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
kjøp den på Apple store da vel

Men der er det veldig lang leveringstid.

Husker ikke no, men det no værtfall en uke ++

 

javell, bestilte på mandag jeg fikk pakken fra de på onsdag

synes ikke der var så lang tid.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
kjøp den på Apple store da vel

Men der er det veldig lang leveringstid.

Husker ikke no, men det no værtfall en uke ++

 

javell, bestilte på mandag jeg fikk pakken fra de på onsdag

synes ikke der var så lang tid.

hvis du ser her så ser du det står Utsendelse innen: 2 - 3 uker. Ergo tar jeg det som at man må vente 2-3 uker før dem sender den. Altså alt før lang tid.

Lenke til kommentar
skriver dette fre touchen :) mulig aa faa aa og oe? Og et spm til.. Jeg faar ikke satt opp youtube her, selv om jeg har koblet den til iTunes med WiFi :s

Ja det er mulig og få æ, ø. Hvis det var det du mente.

Og få youtube til og fungere skal vel ikke være problem. Så lenge du har internett så skal no du komme deg rett inn.

Lenke til kommentar

"For å aktivere YouTube må du først koble til iTunes med en internett-forbindelse" kommer det opp når jeg trykker på YouTube'n.. Selvom jeg surfer på safari.. :p

 

Og en snodig ting til: Når jeg trykker to ganger på den fysiske knappen nederst, så kommer de hurtigvalgene opp.. Men ingen av de er trykkbare.. Reagerer liksom ikke :S

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...