CaZpeR Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror iPod Touch blir mer for den som er mer spesielt interessert enn den som vil ha mye musikk med seg på en gang. For min del så er 16GB himelsk mye da jeg ikke greide å fylle opp 4GB minnekortet på Telefonen min engang (som jeg brukte som Mp3-spiller før iPod Touch). Pluss at jeg kan spille Scumm-spill. Det er den største fordelen med iPod Touch i mine øyne Samt. jeg kan legge over spill via WiFi Er som en drøm som kom i oppfyllelse. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Post noen bilder av deres programmer and stuff :] Gleder meg bare mer og mer til Julaften :] Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror dere de selger Touch på danskebåten? Har sett en del mp3-spillere der før, momsfritt skjønner dere Er det noen sjanse for at NES og SNES emulatorer kommer til touch? Og er det ingen som vet når 2. gen kommer? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror dere de selger Touch på danskebåten? Har sett en del mp3-spillere der før, momsfritt skjønner dere Er det noen sjanse for at NES og SNES emulatorer kommer til touch? Og er det ingen som vet når 2. gen kommer? Nes emulator finnes allerede til touch. Med mange fult spillbare spill... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Og er det ingen som vet når 2. gen kommer? iPod touch ble annonsert for noen måneder siden av Apple. De kommer ikke med en oppfølger før om ett år minst regner jeg med. De har ikke sagt noe. Endret 7. desember 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Har da kjøpt meg ipod touch før og teste den ut. Mine forje ipoder hadde klikket og jeg var lei ipod. Så jeg var veldig instilt på at denne leveres tilbake om 30 dager og kjøper meg en ny. Da jeg fikk den var det litt tull med og finne frem info om hvordan man bruker den, men det er ikke noe problem. Den var pakken inn i en meget pen eske. Noe som gjør førsteintrykket mye bedre. Tok den opp og koblet den til dataen og fikk litt musikk på den. Det første som slo meg var at den var lett og buke. Så kom det til musikken. Med en forventning om at Touch skulle ha like dårlig lyd som alle andre ipoder så satte jeg volumet på nesten max. Det var noe jeg ikke burde gjøre. Siden lyden var sinsykt forbedret! Spilte høyt og pent. Kjøpte meg nye øreplugger og fikk testet dem, og da var opplevelsen veldig fin og begagelig! Så no skal jeg få lagt inn litt video og bilder, og får se hvordan det fungerer. Skal teste ut og sørfe på nett også om noen timer. Minus med denne er at jeg savner spill. Og jeg ble litt skuffet over det ikke var mer man kunne gjøre med den (siden jeg hadde inntrykk av at denne hadde masse tull man kune ha det morsomt med). Men det er ikke noe som trekker noe ned egentlig. Ellers håper jeg og finne noe morsomt og få lagt inn på den, som spill osv. så vil si at dette er et meget bra produkt. Sitter i gjenn med følelse av kvalitet og et produkt som leverer langt bedre en alle andre ipoder jeg har had! Så jeg vil anbefale dette produkte. Karakter 5,5 av 6 Redigert; måtte bare slenge på et spørsmål. Jeg satt no og vurderte og instalere jailbreak på den, men må jeg ha trådløst nett på den? Siden jeg ikke husker passordet til det trådløse nette så kommer jeg ikke på nett. Redigert2; Testet noen filmer no. Musikkvideo var veldig bra. Fin lyd, fine kontraster osv. Var akurat sånn jeg hadde den på dataen. Lastet ned fotbalklipp også, og der leverte den også veldig bra. Så på filmdelen får den 6 av 6 (da med tanke på jeg aldri har vert borti noe så bra på en mp3 spiller, og at bilde var sånn det var på dataen og lyden var like bra som ellers på ipoden ) Endret 8. desember 2007 av tja_ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 bra at du likten;D men til wifi spørsmålet så, ja.. Du må ha internett for å jailbreaken:/ Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ok, Regnet med det. Så har fåd fikset trådløs nett no Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ok,Regnet med det. Så har fåd fikset trådløs nett no Om man ikke bor på en gård langt ute på landet så skal man jo ikke gå langt for å finne et åpent trådløst nett da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ønsk meg velkommen i klubben, folkens! ;D Touch'en blei kjøpt idag.. 16 gB Irriterende start i allefall, kobler iPoden til, men ingenting skjer.. -.- Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, da er ipoden fikset litt på. Så no er det masse spill osv eneste jeg trenger no er sånn bæreveske til ipod, en sånn en. Søkte på prisguide.hardware.no og der var det kun PS.no Amentio PCkiosken.no Men ingen av de hadde den inne. noen forslag til hvor jeg kan leite? Kom gjærne med en link til der dem selger dem Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjøp den på Apple store da vel Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjøp den på Apple store da vel Men der er det veldig lang leveringstid. Husker ikke no, men det no værtfall en uke ++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) kjøp den på Apple store da vel Men der er det veldig lang leveringstid. Husker ikke no, men det no værtfall en uke ++ javell, bestilte på mandag jeg fikk pakken fra de på onsdag synes ikke der var så lang tid. Endret 8. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da har jeg blitt overbevist om at touch tåler godt med kulde. Klarte å miste den utenfor huset uten å vite det og den ble liggende der i 15 timer ca i kuldegrader og klarte seg helt fint! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjøp den på Apple store da vel Men der er det veldig lang leveringstid. Husker ikke no, men det no værtfall en uke ++ javell, bestilte på mandag jeg fikk pakken fra de på onsdag synes ikke der var så lang tid. hvis du ser her så ser du det står Utsendelse innen: 2 - 3 uker. Ergo tar jeg det som at man må vente 2-3 uker før dem sender den. Altså alt før lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ok, trodde du mente selve Touchen, det er 24timer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) skriver dette fra touchen mulig aa faa aa og oe? Og et spm til.. Jeg faar ikke satt opp youtube her, selv om jeg har koblet den til iTunes med WiFi :s Edit fra PC: Trenger litt tid for å bli vant med tastaturet tror jeg.. Endret 9. desember 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 skriver dette fre touchen mulig aa faa aa og oe? Og et spm til.. Jeg faar ikke satt opp youtube her, selv om jeg har koblet den til iTunes med WiFi :s Ja det er mulig og få æ, ø. Hvis det var det du mente. Og få youtube til og fungere skal vel ikke være problem. Så lenge du har internett så skal no du komme deg rett inn. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) "For å aktivere YouTube må du først koble til iTunes med en internett-forbindelse" kommer det opp når jeg trykker på YouTube'n.. Selvom jeg surfer på safari.. Og en snodig ting til: Når jeg trykker to ganger på den fysiske knappen nederst, så kommer de hurtigvalgene opp.. Men ingen av de er trykkbare.. Reagerer liksom ikke :S Endret 9. desember 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå