BooBass Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har hatt iPod Touch noen dager nå, og tror du ikke det dukket opp en stor svart flekk på skjermen i dag? Den dekker ca 1/4 av skjermen. Så den ikke i går, men i dag, så var den der. La den helt fint på bordet før jeg la meg, og den har ikke vært rørt gjennom natten. Håper jeg får bytte den inn. kan du ta et bilde? Høres merkelig ut Lever den inn du. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Merkelig, ja! Må jo være produksjonfeil. Flekken er ikke helt svart, men ganske mørk. Går ann å se igjennom den, og se ikonene under. Har ikke merket noe spesielt før, eneste at spilleren har slått seg av en del ganger, uten at jeg har gjort noe. Endret 4. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Merkelig, ja! Må jo være produksjonfeil. Flekken er ikke helt svart, men ganske mørk. Går ann å se igjennom den, og se ikonene under. Har ikke merket noe spesielt før, eneste at spilleren har slått seg av en del ganger, uten at jeg har gjort noe. Høres ut som et mandagsprodukt Lykke til med å få den reparert/byttet Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lette litt på hackintosh siden, men fant ingen guide for 1.1.2 til 1.1.1! Er det noen som kan si meg hvordan man nedgraderer til 1.1.1 når man har 1.1.2 innstallert? Lenke til kommentar
Z1Nk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 skal muligens kjøpe denne jeg også, selv om det er en stund det kom ut. men da går jeg for 16 gb! helt klart. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Lette litt på hackintosh siden, men fant ingen guide for 1.1.2 til 1.1.1! Er det noen som kan si meg hvordan man nedgraderer til 1.1.1 når man har 1.1.2 innstallert? Her er en videoguide på hvordan du downgrader fra 1.1.2 til 1.1.1. Så når du er i 1.1.1 så kan du følge jailbreak metoden der Og her en detaljert guide: http://www.g3fusion.com/?p=15 EDIT: Den siste viser også hvordan du jailbreaker fra 1.1.1 til jailbroken 1.1.2. Anbefaler å følge den siste til punkt og prikke. Den var best Endret 4. desember 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hva er å jailbreake`? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hacke.. ^^ Endret 5. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hva er å jailbreake`? Man bryter "sperren" som Apple har satt i programvaren til iPod Touch og iPhone. Så man åpner de for åpen kildekode og kan legge inn tredjeparts programmer som f.eks. Piano eller ScummVM (for å spille Monkey Island osv.) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Yey, fikk jailbreaka ipoden igår... Lasta ned endel apps, men går det an å legge inn et eget bakgrunnsbilde? Altså bak der ikonene står osv? Noen apps som andbefales? Hvor får man forresten spill til gba emulatoren og slikt? Kan man legge til nye sources for å få flere programmer tilgjengelig? Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har nå fått iPod Touch. Er kjempe fornøyd med den, men har gjerne lyst til å jailbreake den for å få de nye tingene, som spill osv ... Men problemet er at jeg ikke har wifi, og alle nettverk rundt meg har passord. Går det an å jailbreake uten wifi? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Så vidt jeg vet, så går ikke det det an nei.. dessverre Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Søkte på google, men fant bare noe for 1.1.0 eller 1.1.1 tror jeg ... Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt at garantien ikke gjelder dersom man jailbreaker den. Men er det ikke bare å resete/re-formatere den eller no sånt? Det er vel ikke no farlig å prøve å jailbreake den dersom du uansett kan resette den? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt at garantien ikke gjelder dersom man jailbreaker den. Men er det ikke bare å resete/re-formatere den eller no sånt? Det er vel ikke no farlig å prøve å jailbreake den dersom du uansett kan resette den? Nettopp... Om du resetter med fabrikkinnstillinger så er det ingen som kan sjekke dette. Vet ikke om man kan gå inn å scanne hver sektor (om dette finnes på flash brikker da). I så fall da kan man jo se det... Om ikke man kjører en komplett format da. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt at garantien ikke gjelder dersom man jailbreaker den. Men er det ikke bare å resete/re-formatere den eller no sånt? Det er vel ikke no farlig å prøve å jailbreake den dersom du uansett kan resette den? Nettopp... Om du resetter med fabrikkinnstillinger så er det ingen som kan sjekke dette. Vet ikke om man kan gå inn å scanne hver sektor (om dette finnes på flash brikker da). I så fall da kan man jo se det... Om ikke man kjører en komplett format da. Greit. Takk for raskt svar! Så dersom noe går galt under/etter jailbreaken er det bare å resette den? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det stemmer ja, men det skal mye til hvis det skjer noe.. med mindre du har glemt å installert OPT eller hva nå den heter.. fila fra versjon 111 Endret 5. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg synes den var litt stor i forhold til så mange GB det var.. Siden den er større enn en 80GB, men det er nå min mening Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg synes den var litt stor i forhold til så mange GB det var.. Siden den er større enn en 80GB, men det er nå min mening Den er ihvertfall ikke tykkere En iPod med berøringsfølsom skjerm, bare med mindre skjerm enn det touchen har hadde vært ubrukelig etter min mening. iPod touch har såpass lite plass fordi den bruker flashminne. Dette bruker mindre strøm, og har en raskere søketid en diksbaserte harddisker med mekaniske deler som må spinne og snurre. Flashteknologien har dog ikke åpnet opp for mye lagringsplass enda. Hvis touch skulle ha 80GB, hadde den blitt feit, treig og hatt brøkdelen av batterikapasiteten. Endret 6. desember 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå