Stig Jøran Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 this?http://youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk Men når vi snakker bakdelen så nej. Ja, fremdelen tar igjen for det bakdelen får av riper Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Husker jeg så en film her om dagen om hvor motstandsdyktig iPhone var mot riper. Gjelder dette iThouch også? Ja. Begge skjermer består av glass. edit: Gjorde en sammenlikning av lydkvaliteten på touch og PC-en. Var en god del forskjell, men generelt sett er jeg godt fornøyd. edit2: jeg er altså ingen lydmann, og heller ikke kresen. Endret 27. november 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor er det jeg må gå hvis jeg vil at sangen skal repeters... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor er det jeg må gå hvis jeg vil at sangen skal repeters... I vertikal modus tapper du én gang på albumgrafikken - da får du opp søkebaren. På venstre side av søkebaren finner du repeter-knappen. En tapping vil bety at du repeterer hele spillelisten, to ganger vil bety at du repeterer kun den ene sangen. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Mekka akkurat et nytt theme Passer kun hvis du har 3 dock ikoner, men det synes ganske godt. Vistor_by_PowPow.zip Endret 29. november 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Sikkert et program fra en annen repository. Akkurat som ScummVM. Og jeg vil nok tro det er et piano Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Piano? Har ikke sett den i installeren. Hva gjør den? Sikkert et program fra en annen repository. Akkurat som ScummVM. Og jeg vil nok tro det er et piano Den er fra iApp-a-aDay. Man spiller piano ja Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er fra iApp-a-aDay. Man spiller piano ja Kult, hva med iPhoneSynth? Dette må jeg laste ned så fort jeg får muligheten! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Den er fra iApp-a-aDay. Man spiller piano ja Kult, hva med iPhoneSynth? Dette må jeg laste ned så fort jeg får muligheten! ModMyiFone: http://modmyifone.com/installer.xml Endret 29. november 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det på noen som helst måte mulig å ødelegge firmwaren til ipoden? Går det ann å restore uansett? Føler meg litt n00b nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan noen gi meg linken til jailbreak som jeg må gå på inne på Touchen? Takk Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er fra iApp-a-aDay. Man spiller piano ja Kult, hva med iPhoneSynth? Dette må jeg laste ned så fort jeg får muligheten! ModMyiFone: http://modmyifone.com/installer.xml Kunne du forklart litt nærmere hvordan du får lagt inn det piano programmet? Må jeg legge til den adressen over som source i installer.app eller? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan noen gi meg linken til jailbreak som jeg må gå på inne på Touchen? Takk www.jailbreakme.com så scroller du ned til der det står install appsnapp, trykk det.. nettleseren kræsjerm IKKE TRYKK NOE! la den gjøre jobben. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Den er fra iApp-a-aDay. Man spiller piano ja Kult, hva med iPhoneSynth? Dette må jeg laste ned så fort jeg får muligheten! ModMyiFone: http://modmyifone.com/installer.xml Kan du forklare hva du mener? edit: Hvor hen var det du skaffet pianoprogrammet? Prøvde iPhoneSynth med likte det ikke. edit2: Etter litt slapp research og googling fant jeg fram, bare glem alle mine unødvendige poster. Endret 29. november 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Da kan kanskje du fortelle hvordan det gjøres? *Tydeligvis bare å legge inn "iappaday.com/install" som source i installer.app Endret 30. november 2007 av HHoward Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da kan kanskje du fortelle hvordan det gjøres? *Tydeligvis bare å legge inn "iappaday.com/install" som source i installer.app Piano: Tror jeg gikk inn i installeren først. Der valgte jeg "Install" for så å velge Sources. Der inne valgte jeg iApp-a-Day. Nå kom iApp-a-Day opp som et alternativ som en kategori i "Install" og Piano kunne lastes ned. iPhoneSynth: Lastet ned fra nettet, og måtte legge inn med WinSCP link Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet når 2. gen. av Touch kommer? Kunne gjerne tenkt meg litt mer plass enn 16 gb.. Noen som vet hvor 16 gb er billigst, da? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=80120 Lenke til kommentar
Z1Nk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er slik at på iPod touch så er det slik at det er helt vanelig internett side som kommer opp. skil at det er mulig å gå på f.esk diskusjon.no, og andre nettsteder, eller er det slik at touch er sperret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå