kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ^^ netopp derfor noen smarte hoder skal få slippe til på andre video sider. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hadde vært kult hvis noen hadde fått til det ja.. For da kan man spille poker, spille 123spill for de som ønsker det.. høre på musikk, og gmasse annet++ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Til og med min usle PSP har flash -.- (offline flash, så å merke) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Til og med min usle PSP har flash -.- (offline flash, så å merke) Hva mener du med offline flash? Endret 25. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 kan ikke spille flash fra f.eks et flash spill på nettet, du må laste ned spillet og kjøre det fra minnekortet Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Støtte for flash kommer nok samtidig som SDKet tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Software Development Kit.... kanskje? bare tipper.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jepp, what he said^^ Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kan ikke spille flash fra f.eks et flash spill på nettet, du må laste ned spillet og kjøre det fra minnekortet Off topic Pspen kan spille av flash I nettleseren, dog den har flash v6. Så det er svært få ting som funker. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg skuffet over iPhone for Apple sin del. Hva i all verdens dager tenkte de med den hodeplugg kontakten!? I tanke på at de reklamerer med 3,5mm så bør det jo kunne fungere med de fleste 3,5mm pluggene Men neeeida... "Vi må senke kontakten ca. 4-5mm inn i chassis slik at ingen "vanlige" plugger passer". *riste oppgitt på hodet* Lurer på hvor mange som kommer til å bomkjøpe iPhone? (^^,) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg skuffet over iPhone for Apple sin del. Hva i all verdens dager tenkte de med den hodeplugg kontakten!? I tanke på at de reklamerer med 3,5mm så bør det jo kunne fungere med de fleste 3,5mm pluggene Men neeeida... "Vi må senke kontakten ca. 4-5mm inn i chassis slik at ingen "vanlige" plugger passer". *riste oppgitt på hodet* Lurer på hvor mange som kommer til å bomkjøpe iPhone? (^^,) Ganske teit, men det er bare å kappe av litt med en saks, funker fint med Koss PortaPro f.eks. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må si meg skuffet over iPhone for Apple sin del. Hva i all verdens dager tenkte de med den hodeplugg kontakten!? I tanke på at de reklamerer med 3,5mm så bør det jo kunne fungere med de fleste 3,5mm pluggene Men neeeida... "Vi må senke kontakten ca. 4-5mm inn i chassis slik at ingen "vanlige" plugger passer". *riste oppgitt på hodet* Lurer på hvor mange som kommer til å bomkjøpe iPhone? (^^,) Ganske teit, men det er bare å kappe av litt med en saks, funker fint med Koss PortaPro f.eks. Joa, men er ikke alle plugger det lar seg gjøre på. Vet headsettet mitt (Skullcandy NINE) så er det rimelig umulig da pluggen er laget i ganske hard plast. Men rart at de gjør det på den måten. Er kun for å irritere oss forbrukere. En eller annen designer der inne som fortjener et skikkelig ballespark. Hvorfor ikke bare ha samme som på iPod Touch. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kan ikke spille flash fra f.eks et flash spill på nettet, du må laste ned spillet og kjøre det fra minnekortet Off topic Pspen kan spille av flash I nettleseren, dog den har flash v6. Så det er svært få ting som funker. Det er i nettleseren offline flashen foregår, du bare skriver inn posisjonen til filen.. Som sagt selv om det er i nettleseren, virker ikke flash på nettet Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) kan ikke spille flash fra f.eks et flash spill på nettet, du må laste ned spillet og kjøre det fra minnekortet Off topic Pspen kan spille av flash I nettleseren, dog den har flash v6. Så det er svært få ting som funker. Det er i nettleseren offline flashen foregår, du bare skriver inn posisjonen til filen.. Som sagt selv om det er i nettleseren, virker ikke flash på nettet Stemmer det du sier at flash går i offline også. MEN den har støtte for flash v6 i nettleseren. Bare prøv denne adressen i psp nettleseren din: http://www.richardleggett.co.uk/psp/ As you might have already heard, yesterday Sony has released ROM update 2.70 for the PSP and included in the update is Flash Player 6 - this is awesome news. The Flash Player 6 is enabled only through the web browser so in order to view SWF files they can be either embedded in HTML pages (just like desktop web pages) or just viewed as SWFs. Endret 26. november 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=186944 Noen som har fått denne "ekstreme kritiske" ondskapet programmet® Endret 27. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ikke merket noe til den her Eneste som har skjedd til tider er at alt av knapper blir borte og jeg i stedet for en sort linje over og under låtene. Men dette er veldig sjelden, skjedd to ganger etter at jeg kjøpte den. Endret 27. november 2007 av DanielL Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ingen mulighet for radio på denne heller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Husker jeg så en film her om dagen om hvor motstandsdyktig iPhone var mot riper. Gjelder dette iThouch også? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) this? http://youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk Men når vi snakker bakdelen så nej. Endret 27. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå