koffern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 etterdu er konvertert de, legger du de inn i itunes(samme måte som du legger inn musikk). så går du på filmer på biblioteket og rett og slett drar de over til ipoden Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 et lite spørsmål. Har 16gb touch, og lurer på hvordan jeg får flere ikoner ned på "menyen nede på ipoden...skulle gjerne hatt 5-6 ikoner der nede istedenfor de 4 som er det i starten. Har jailbreak, customize og summerboard, men finner ikke ut hvor det går ann. takk for hjelp Videodora Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hehe, bestilte via pappa som er i usa nå! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) EDIT: Hvor er det jeg kan laste ned 1.1.1? oppgraderte den til 112 rett før jeg leste om jailbreak. Gaar det ann aa faa lagt inn adobe flash paa itouch Endret 22. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vurderte en av de nye iPod Nano til samboern, men ble ikke no av allikevel Fikk den gamle iPoden min isteden haha how evil Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har helt forelsket meg i notat- og kalenderprogrammet. Gleder meg sykt til SDK-et til iPhone/iPod touch kommer... Da blir det nok et par gode programmer som kommer, og vi vil se kraften i disse enhetene og OSet generelt. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg husker når jeg så iPod touch for første gang. Da tenkte jeg at "denne må jeg bare ha". Jeg ventet noen uker og ekstasen gikk over. Der sparte jeg meg for en "unødvendig" utgift. Men ikke misforså, det finnes helt sikkert de som liker den. Og grunnen til det er? Lenke til kommentar
osx Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Da var min iPod Touch jailbreaket igjen med 1.1.2. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) slett.. Endret 22. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg husker når jeg så iPod touch for første gang. Da tenkte jeg at "denne må jeg bare ha". Jeg ventet noen uker og ekstasen gikk over. Der sparte jeg meg for en "unødvendig" utgift. Men ikke misforså, det finnes helt sikkert de som liker den. Husker jeg sa: "Om det kommer en iPhone uten telefon så skal jeg ha den.... Vil ha en slik genial dings som musikk-PDA." Og nå sitter jeg med en 16GB versjon Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva er OpenSHH til? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det mulig å jailbreake den uten wi-fi?;o Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva er OpenSHH til? http://en.wikipedia.org/wiki/SSH Should explain.... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Noen som har prøvd ScummVM enda? Jeg får ikke app til å funke. Når jeg klikker på den tar det ett sekund og den sender meg tilbake til desktop. Dette skjer. Endret 22. november 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) ok har jailbreaka.. hvordan får jeg inn icons(vista) msn++? Hva er det jeg må gjøre? hvordan legger jeg det til?og hvor legger de installerte programmene man har installert i itouch og hvordan legger jeg in bakgrunn hvor det er iconsene? Og går det an å få Adobe flash + divx på touch? Endret 23. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som har prøvd ScummVM enda? Jeg får ikke app til å funke. Når jeg klikker på den tar det ett sekund og den sender meg tilbake til desktop. Dette skjer. Jeg har fått det til å virke Men museknappen er litt usync i forhold til hvor man trykker. Hinter til å CHMOD til 755 Så skal det virke Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som har prøvd ScummVM enda? Jeg får ikke app til å funke. Når jeg klikker på den tar det ett sekund og den sender meg tilbake til desktop. Dette skjer. Jeg har fått det til å virke Men museknappen er litt usync i forhold til hvor man trykker. Hinter til å CHMOD til 755 Så skal det virke CHMOD er på 755. Hjelper ingenting. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor er det jeg kan få tak i veske til touch? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 er sikkert en god del på ebay tenker jeg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kk, skal sjekke ut.. men hvordan legger jeg til themes? og hva er det jeg må gjøre for at jeg kan gå in på touchen på PC-en (har jailbreakan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå