Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg holder på å fly i taket nå;

http://www.engadget.com/2007/09/10/apple-c...d-appointments/

9469020[/snapback]

Hvem bryr seg? Jeg trenger ikke kalender på iPoden min :p

9481020[/snapback]

183 svar - det er tre-fire ganger så vanlig på Engadget. Kalenderfunksjon med avtaler var 50% av grunnen til hvorfor jeg kjøpte denne enheten. :thumbdown:

9481385[/snapback]

da prioriterer du veldig feil :p

Lenke til kommentar

MÅ man ha Itunes på PCen, og er det eneste måten for å overføre musikk frem og tilbake til Ipod touch?

Spilleren i seg selv så veldig fristende ut, men itunes synes jeg er forferdelig dårlig, noe som i og for seg er veldig synd.

Går det an å bare bruke utforskeren i windows for å "browse" den?

:)

Lenke til kommentar
MÅ man ha Itunes på PCen, og er det eneste måten for å overføre musikk frem og tilbake til Ipod touch?

Spilleren i seg selv så veldig fristende ut, men itunes synes jeg er forferdelig dårlig, noe som i og for seg er veldig synd.

Går det an å bare bruke utforskeren i windows for å "browse" den?

:)

9484080[/snapback]

Jeg tror dessverre ikke man har fått iPhone til å fungere som vanlig USB MSD. MediaMonkey vil forhåpentligvis (med min hjelp) støtte denne iPoden ikke lenge etter lansering den 28 september.

Lenke til kommentar
Fins flere tillegsprogrammer man kan bruke til å overføre med. Ephpod er min favoritt.

9488110[/snapback]

Hei du. Leste du innlegget mitt ovenfor? Såvidt jeg vet bruker både iPhone og iPod touch en annen løsning enn vanlig iPod. Skal ikke ta det for gitt at disse synkroniserer med Ephpod. Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Den kommer ikke før i slutten av måneden.

9496962[/snapback]

Jeg ville ikke være så sikker på det, Touch ble lagt ut for salg i USA for noen dager siden, og nå begynner britiske nettbutikker å få de på lager.

Dessverre har de første Touchene flere ''barnesykdommer'' blant annet at skjermen ikke takler å vise fargen svart på en riktig måte, vi får håpe at problemet er fikset når den kommer til Norge...

Jeg ser at mange lurer på lydkvaliteten på iPod Touch, dessverre har Apple brukt den samme chippen som er i iPhone, som dessverre gir en svakere lydkvalitet enn de vanlige iPodene :(

Lenke til kommentar
14. september var lanseringsdatoen i USA. Vi får vår pulje 28. september.

9500089[/snapback]

28. september var lanseringsdatoen i USA også, men den kom 12. september. Som jeg skrev tidligere begynner britiske nettbutikker å få den på lager, Touch dukker nok opp her til lands i god tid før 28.

Lenke til kommentar

jeg er ikke helt med, og derfor har jeg noen spørsmål:

- hva er greia med itunes? jeg har min egen musikk på min data, kan jeg ikke da bare klippe og lime inn de sangene, som på en vanlig f**ns mp3 spiller?

- må jeg da kjøpe hver eneste sang på itunes for å få den spilt og verført til ipod touch?

den itunes virker skummel, spesielt for meg som ikke "pleier å kjøpe musikk".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...