iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg holder på å fly i taket nå; http://www.engadget.com/2007/09/10/apple-c...d-appointments/ 9469020[/snapback] Hvem bryr seg? Jeg trenger ikke kalender på iPoden min 9481020[/snapback] 183 svar - det er tre-fire ganger så vanlig på Engadget. Kalenderfunksjon med avtaler var 50% av grunnen til hvorfor jeg kjøpte denne enheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg holder på å fly i taket nå; http://www.engadget.com/2007/09/10/apple-c...d-appointments/ 9469020[/snapback] Hvem bryr seg? Jeg trenger ikke kalender på iPoden min 9481020[/snapback] 183 svar - det er tre-fire ganger så vanlig på Engadget. Kalenderfunksjon med avtaler var 50% av grunnen til hvorfor jeg kjøpte denne enheten. 9481385[/snapback] da prioriterer du veldig feil Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 da prioriterer du veldig feil 9481492[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er en iPod Musikk, musikk og atter musikk. Bilder og filmer er bare ekstramateriale Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Det er en iPod Musikk, musikk og atter musikk. Bilder og filmer er bare ekstramateriale 9482308[/snapback] Det er en iPod touch. Ikke en iPod. Det er en grunn til hvorfor de kaller den nye iPoden "iPod Classic" - nemlig den gamle idéen av en iPod. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 MÅ man ha Itunes på PCen, og er det eneste måten for å overføre musikk frem og tilbake til Ipod touch? Spilleren i seg selv så veldig fristende ut, men itunes synes jeg er forferdelig dårlig, noe som i og for seg er veldig synd. Går det an å bare bruke utforskeren i windows for å "browse" den? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 MÅ man ha Itunes på PCen, og er det eneste måten for å overføre musikk frem og tilbake til Ipod touch? Spilleren i seg selv så veldig fristende ut, men itunes synes jeg er forferdelig dårlig, noe som i og for seg er veldig synd. Går det an å bare bruke utforskeren i windows for å "browse" den? 9484080[/snapback] Jeg tror dessverre ikke man har fått iPhone til å fungere som vanlig USB MSD. MediaMonkey vil forhåpentligvis (med min hjelp) støtte denne iPoden ikke lenge etter lansering den 28 september. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fins flere tillegsprogrammer man kan bruke til å overføre med. Ephpod er min favoritt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Fins flere tillegsprogrammer man kan bruke til å overføre med. Ephpod er min favoritt. 9488110[/snapback] Hei du. Leste du innlegget mitt ovenfor? Såvidt jeg vet bruker både iPhone og iPod touch en annen løsning enn vanlig iPod. Skal ikke ta det for gitt at disse synkroniserer med Ephpod. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Komplett har lagt ut iPod Touch for forhåndsbestilling, står at den kommer 21-09-07, er ikke dette litt tidlig? Trodde den kom mot slutten av måneden jeg. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340410 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Den kommer ikke før i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den kommer ikke før i slutten av måneden. 9496962[/snapback] Jeg ville ikke være så sikker på det, Touch ble lagt ut for salg i USA for noen dager siden, og nå begynner britiske nettbutikker å få de på lager. Dessverre har de første Touchene flere ''barnesykdommer'' blant annet at skjermen ikke takler å vise fargen svart på en riktig måte, vi får håpe at problemet er fikset når den kommer til Norge... Jeg ser at mange lurer på lydkvaliteten på iPod Touch, dessverre har Apple brukt den samme chippen som er i iPhone, som dessverre gir en svakere lydkvalitet enn de vanlige iPodene Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 28. sept er lenge til Ipod touch er i mine øyne ikke veldig lommevennlig, iPod touch er bittelitt mindre enn iPhone og iPod video passer fint i mine lommer. Lenke til kommentar
messo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Om noen vil ha en gjennomgang og forklaring av Touch'ens funksjoner så kan dere se Apples egne presentasjonvideo. (Andre oppløsinger på filmen kan velges her) Ser stadig vekk at det er litt forvirring rundt hva Touchen kan og ikke kan. Greit å se videoen for å få et intrykk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 14. september var lanseringsdatoen i USA. Vi får vår pulje 28. september. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 14. september var lanseringsdatoen i USA. Vi får vår pulje 28. september. 9500089[/snapback] 28. september var lanseringsdatoen i USA også, men den kom 12. september. Som jeg skrev tidligere begynner britiske nettbutikker å få den på lager, Touch dukker nok opp her til lands i god tid før 28. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Dette var gode nyheter jeg ventet på; http://www.hacktheipodtouch.com/ Nå ser avbestillingen plutselig vagere ut. Gleder meg mye til å få denne i hus! Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Ser ut til at Amentio har satt ned prisene på touch. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...64;c:36135;r:pg Edit: Se her; http://www.apple-touch.com/ipod-touch-scre...effect-1534.php Endret 16. september 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jeg er ikke helt med, og derfor har jeg noen spørsmål: - hva er greia med itunes? jeg har min egen musikk på min data, kan jeg ikke da bare klippe og lime inn de sangene, som på en vanlig f**ns mp3 spiller? - må jeg da kjøpe hver eneste sang på itunes for å få den spilt og verført til ipod touch? den itunes virker skummel, spesielt for meg som ikke "pleier å kjøpe musikk". Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 - må jeg da kjøpe hver eneste sang på itunes for å få den spilt og verført til ipod touch? Ehm nei, du kan spille hvilken som helst sang via iTunes og derifra kopiere over til iPoden. Sangene ligger ikke som mp3 etc. på iPoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå