Eulogist Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ipod touch er bestilt fra usa nå. gleder meg Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) ipod touch er bestilt fra usa nå. gleder meg hvorfor bestilte du fra usa? Er det ikke like billig å bestille fra en norsk nettbutikk? Så slipper du toll og alt det andre tullet.. Endret 19. november 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vil si at det bare er tøys å bestille fra USA når du kan få den fra Komplett.no på et par dager. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ja, blir vel akuratt samme pris bare mye dyrere frakt og toll inn til landet. Gleder meg som en unge ( vent, jeg er en unge. jaja) til jeg får den i julegave av mamma hehe Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) ja, blir vel akuratt samme pris bare mye dyrere frakt og toll inn til landet. Gleder meg som en unge ( vent, jeg er en unge. jaja) til jeg får den i julegave av mamma hehe Vel... touch i USA koster 399 USD som tilsvarer 2188,91 NOK. Den koster 3200 på Komplett... Fraktkostnadene er det ikke store forskjellen på, og om han får fått den tagget gift f.eks så har man nesten spart en tusenlapp... Endret 19. november 2007 av deleder Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har klart og endre weather iconet? Isåfall vilken av de to metodene nemt tidligere i denne posten brukte dere? Jeg ga nytt navn til ikonet (SBWeatherCelsius.png) og erstatta den med den i system/library/coreservices/springboard.app Fant det iconet jeg ville bruke og kopierte det til system/library/coreservices/springboard.app og renamet iconet til SBWeatherCelsius.png.Men alt er som før det vil ikke endre seg,noen tips? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 16GB Touch koster jo 2850,- på digitalimpuls nå. Om de har på lager kan du jo gå direkte i butikken deres og hente ut derfra Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ser ut som om den blir billigere og billigere for hver uke som går nesten Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ser ut som om den blir billigere og billigere for hver uke som går nesten Blir nok en fin trend frem mot at det blir tomt rundt juletider. Har en følelse det er mange som får en touch under juletreet i år Vurderte en av de nye iPod Nano til samboern, men ble ikke no av allikevel Fikk den gamle iPoden min isteden Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har klart og endre weather iconet? Isåfall vilken av de to metodene nemt tidligere i denne posten brukte dere? Jeg ga nytt navn til ikonet (SBWeatherCelsius.png) og erstatta den med den i system/library/coreservices/springboard.app Fant det iconet jeg ville bruke og kopierte det til system/library/coreservices/springboard.app og renamet iconet til SBWeatherCelsius.png.Men alt er som før det vil ikke endre seg,noen tips? Erstatta du den med noe eller bare ble den kopiert? Lenke til kommentar
pipa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har klart og endre weather iconet? Isåfall vilken av de to metodene nemt tidligere i denne posten brukte dere? Jeg ga nytt navn til ikonet (SBWeatherCelsius.png) og erstatta den med den i system/library/coreservices/springboard.app Fant det iconet jeg ville bruke og kopierte det til system/library/coreservices/springboard.app og renamet iconet til SBWeatherCelsius.png.Men alt er som før det vil ikke endre seg,noen tips? Har du bytta theme på ipoden? Da må du bytte iconet i themet. Lenke til kommentar
Rosh Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har info om hvordan program eller lignende jeg kan bruke til å endre filformat på filmene mine så de passer på Itouchen?=) Lenke til kommentar
koffern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 et lite spørsmål. Har 16gb touch, og lurer på hvordan jeg får flere ikoner ned på "menyen nede på ipoden...skulle gjerne hatt 5-6 ikoner der nede istedenfor de 4 som er det i starten. Har jailbreak, customize og summerboard, men finner ikke ut hvor det går ann. takk for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 et lite spørsmål. Har 16gb touch, og lurer på hvordan jeg får flere ikoner ned på "menyen nede på ipoden...skulle gjerne hatt 5-6 ikoner der nede istedenfor de 4 som er det i starten. Har jailbreak, customize og summerboard, men finner ikke ut hvor det går ann. takk for hjelp du kan velge antall inne på der du rangerer iconene, tror det er customize Lenke til kommentar
koffern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 mulig jeg er dum, men klarer ikke å finne det:( har costumize 1.18beta Lenke til kommentar
pipa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 mulig jeg er dum, men klarer ikke å finne det:( har costumize 1.18beta Nei, du er ikke dum. Finner det ikke jeg heller. Før kunne man sette antall ikoner i docken i Customize, men 1.18 er annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg husker når jeg så iPod touch for første gang. Da tenkte jeg at "denne må jeg bare ha". Jeg ventet noen uker og ekstasen gikk over. Der sparte jeg meg for en "unødvendig" utgift. Men ikke misforså, det finnes helt sikkert de som liker den. Lenke til kommentar
Rosh Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Virkelig ingen som har noen program jeg kan bruke for å konvertere filmer til Itouch format? Lenke til kommentar
koffern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Videora iPod touch Converter Lenke til kommentar
Rosh Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Tusen takk! Endret 20. november 2007 av Rosh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå